Sort:  

Ty si rýchlejší než svetlo. :D Vďaka, ešte sa ozvem. :)

Haha no sedim na kompe a nieco robim (a nie je to v praci :D ), cize mozem hned reagovat :D

No tak hotovo. :) Druhá polka teda do roka príde?
A máš teda niečo za referral, alebo sa nejak inak odmením? :D

Mam mam :) Ten link na ktory si klikol na download penazenky bol unique pre moj ucet. Myslim, ze to samotne uz staci. Aj ked je mozne, ze musim poslat aj ten registration fee. Kazdopadne, ten poslem tak ci tak...ale hej mam za to nieco, este mi ale nic neprislo :D Tak uvidime :D

A hej no, ta druha polka az o rok...pozeram ale, ze o rok bude asi vyssie - tam, kde uz raz bol. Cize coins asi dostaneme menej.

Ešte mám jednu blbú otázku. :D Ako sa dostanem do tej aplikácie, keby som napríklad preinštaloval počítač?

Este som v takej situacii nebol a tiez som o tom coine doteraz ani nepocul. Dal som to rychlo do googlu a prvy link vyzera ze ma pekny step-by-step navod aj s obrazkami (http://dailybyteball.blogspot.com/2017/05/how-to-make-backup-your-byteball-wallet.html)

Google is our friend :)

No jo, ja som že či to nie je nejaká klasická vec pri takýchto aplikáciach a peňaženkách desktopových, lebo ja také zatiaľ som nikdy nemal. Všetko len na burzách mám. Mohol som to skúsiť nahodiť do googlu, sorry a diky. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87