7-Day Music Challenge: Your Top Albums - #1 Iron Maiden - Best of the Beast

I'm so sorry. Post only in Czech language. :-(

Ahoj všem.

Svojí reakcí na post od @pipiczech, jsem si vysloužil nominaci do #albumchallenge. Prý ji zajímá jakou „surově – syrovější“ muziku poslouchám.
Jsem již středního věku, spíše s náběhem do starší generace. No ne zas tolik, abych byl dechovkář ( nic osobního proti nim nemám). Už si moc nepamatuji, co jsem poslouchal jako dítě, asi tak do 15 let. S ohledem na to, že to bylo před rokem 1989, tak to bylo asi něco od Hložka s Kotvaldem, Petry Janů, Olympicu a tak podobně.
Velký zvrat přišel někdy v 8.třídě. Starší bratr od kamaráda, si dovezl z Maďarska první gramofonové desky s heavy metalem. Naprosto mě uchvátila skupina IRON MAIDEN. Nejen nádherným grafickým zpracováním obalů, jejich maskotem Eddiem, ale především svou hudbou. Sice jsem neměl vůbec ponětí o čem zpívají, tenkrát ještě nebyl internet v Česku abych si mohl překlad vyhledat, ale jejich kytary a bicí mě prostě dostali. Byl to vlastně můj první kontakt s metalem. A tahle kapela je stále jednou s nejčastěji hraných na mém playlistu.

Vybrat, které jejich album je pro mě TOP, je těžké. Pro dnešek jsem si vybral to z roku 1996: IRON MAIDEN – BEST OF THE BEAST. Je to jejich první best of album 1980 - 96. Vyšlo ve třech verzích. Vinyl (34 skladeb), 2CD ( 27) a CD (16)

IRON MAIDEN - BEST OF THE BEAST (1996)

Pár těch mých nejoblíbenějších ;-)

Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son - bohužel jsem nenašel oficiální klip :-(

PRAVIDLA
Vyberte svých 7 nejoblíbenějších alb. Během sedmi dní napište každý den o jednom z nich článek.

Alespoň jednu písničku z alba musíte aktuálně poslouchat a musíte se o ni podělit s námi prostřednictvím YouTube.

Každý den musí být prvním obrázkem vašeho článku obálka daného alba.

Nemusíte vysvětlovat, proč dané album patří mezi vaše oblíbené, ale pokud chcete, tak jen do toho!

Použijte #albumchallenge jako tag.

V neposlední řadě nominujte dalšího Steemiťáka každý den!

Jako prvního zkusím nominovat @koksak. ;-)

Autorem této výzvy je @tkappa.

Sort:  

You have been defended with a 19.23% upvote!
I was summoned by @jirka-orlova.

Tak snad tu nominaci nebereš jako trest :D

Teda když se člověk podívá na ty obrázky, co mají na albech, tak bych čekala nějakou brutální řežbu, ale jsou překvapivě poslouchatelní.

Trest??? Neeeee ... :D Jen mám obavu, aby to místo 7dni , u mě nebylo 7 týdnů.... :D .... Jinak k Maidnům a nejen k nim. Vše co co se mi líbí je poslouchatelné .... ;-) :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82