You are viewing a single comment's thread from:

RE: Macaroni uit de oven. Makkelijk en van te voren te maken.

in #alldutch6 years ago

Welke kaas gaat daar het beste bij? Parmezaan, emmentaler, of gewoon gouda of edammer?
Zou blauwe kaas ook kunnen?
Ik weet het wel, veel hangt af van je eigen smaak, maar wat is jou mening?
(ziet er wel lekker uit)

Sort:  

Ik gebruik hier in Nederland altijd gewoon jong belegen geraspte kaas. In Frankrijk gebruikte ik emmentaler wat ook heel lekker is. Blauwe kaas zou ik eerlijk gezegd niet weten omdat ik er echt niet van hou. En ik kan je in vertrouwen vertellen het ziet er niet alleen lekker uit maar het is het ook. En het restje bakken we de volgende dag lekker op bij de lunch. Dank voor je leuke reactie trouwens!

Tja, die blauwe (en andere schimmelkazen) daar moet je wel van houden natuurlijk...
Hoorde daarstraks op de radio dat er een nieuw wereldrecord is, er is een pizza gemaakt met 110 verschillende kazen erop (110!) (Guinness Book of Records)

Humor ik hou wel van kazen en ken er een redelijk aantal. Maar 110 verschillende!

Oei... ik heb me vergist.... het waren er 111!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180326_03430185

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68943.86
ETH 3749.76
USDT 1.00
SBD 3.67