It is a cats world!

in #alldutch4 years ago

114be2f187695e5aae141497649b4f69.jpg

Gooooooood morning Breda !!

Heb jij dat ook wel eens ? Dat je rustig met wat vrienden een drankje zit te doen en plots een Whatsapp berichtje krijgt met daarin de vraag of je vrijdagochtend thuis bent, "want dan kom ik de kat droppen".......

Langzaamaan begint er iets te dagen, een avond vol wijn en nog meer wijn en een conversation about a cat. Niet dat dat erg is, wel een tikje spannend en super leuk om een paar dagen op zo'n kleine tijger te mogen passen.

lvvjhar3j6s31.jpg

Nu dacht ik altijd al een katten-mens te zijn, die diertjes zijn minder demanding dan een hond en een stuk interactiever vergeleken met een gup. Kan ik meteen uitproberen of het wat voor mij is!

En ja natuurlijk moet ie een keer op schoot terwijl ik in labjas de kat aaiend 'muhahahaaha" uitkraam. Het zou anders een gemiste kans zijn. Helemaal als het in de avond dondert en bliksemt!

ijzdalufwirlwqbxkpfk.jpeg

Naast een kat heb ik ook wel eens een vogeltje of een naaktslak overwogen. Met name dat laatste zijn fascinerende diertjes. En lekker langzaam dus mochten er een ontsnappen dan is dat geen issue.

Anyway, ga snel mijn dagje beginnen over een paar uur is ie er al. En ja tuurlijk volgen er vast nog de nodige foto's! Maak er een mooie vrijdag van, stay healthy en je bent weer totally awesome!

Carpe die "als de kat in huis is...." Diem

c6f7cd2ad2f03994239f2263f2edf1d9.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56