Offline Marketing Sucks

in #alldutch4 years ago

image.png

Gooooooood morning Breda !!!

Irriteer jij je weleens ergens aan? Aan reclame op tv bijvoorbeeld? Voor mij de reden om de ziggobox uit te zetten en dan maar YouTube, Netflix of Plex.

Anyway ook op YouTube zijn er tegenwoordig commercials, gelukkig kan je die na een seconde of 5 skippen en verder met je private gestreamde entertainment.

image.png

Best wel slim om het zo te doen, de marketeer kan zich richten op de eerste vijf seconden om daarin de kijker geïnteresseerd te krijgen, is de commercial daarna niet weggeskipped dan weet de marketeer dat hij te maken heeft met iemand met enige vorm van interesse! En ik kijk alleen nog maar de commercials die mij aanspreken.

image.png

Ideaal, zou je denken...

Maar dan zijn er dus ook bedrijven die betalen, ja inderdaad ja, extra betalen om mij de volledige 20 seconden te irriteren. Dat met een commercial die niet weg te skippen is!!

En met de vernieuwde interface van YouTube kondigen ze nu dus ook nog eens aan, dat ze mij over vijf seconden 20 seconden lang gaan irriteren!!!

Dat extra geld dat betaald is voor dit verplicht uitzitten van de boodschap, had ook aan productontwikkeling kunnen worden besteed.
Maar nee, meneer de marketingdirecteur, snapt nog maar weinig van vernieuwing en probeert met een paard zijn moderne wagen voor te trekken.

image.png

Anyway ik ga in protest ! Heb mij voorgenomen de bedrijven die aan deze 20-seconden terreur doen te ontwijken. Dus geen staatslot voor mij en als ik een lekkere worst wil, loop ik de HEMA voorbij zo richting Dokter Worst!

Dat zal ze leren!!!💪💪

image.png

Waar kom jij vandaag voor op? Doe dat, of blijf lekker zitten wat natuurlijk ook mag, maar doe je ding, blijf healthy en je bent weer totally awesome!

Carpe die "offline marketing S@cks" Diem

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60682.45
ETH 2903.00
USDT 1.00
SBD 3.54