You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mijn visie op de waarde van geld. Wat is die van jou?

in #alldutch6 years ago

Goed en duidelijk verhaal veel overeenkomsten met mijn opvoeding. De enige manier om los te komen is: KENNIS. Zoveel mogelijk zelf regelen en zoveel mogelijk kennis op doen om onafhankelijk van geld te zijn. Is in deze tijd erg moeilijk te realiseren, want je hebt toch geld nodig om los te komen. Ik doe mijn best en ga zeker een poging doen. Maar als ik mijn familie in Nederland wil bezoeken zal ik toch geld voor een ticket moeten betalen, dus helemaal los gaat niet lukken. Ik hoop toch dat er een eerlijk systeem komt gedekt door zilver en goud, niet zoals nu kopen, kopen, kopen met gebakken lucht.

Sort:  

Dat klopt helemaal wat je zegt. Het los komen van de maatschappij is heel moeilijk. Nou is dat in Nederland in mijn ervaring nog erger als in andere landen. Mooi om te horen dat je het wel zo veel mogelijk probeert te doen. Als ik zo nieuwsgierig mag zijn in welk land woon je nu?

Nieuw Zeeland, hier is het zeker mogelijk om vrij te leven. Voordeel is dat het toch een Westers land is, dus je kan kiezen tussen stad en the middle of nowhere.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70855.87
ETH 3805.10
USDT 1.00
SBD 3.49