Verhuizen (2)

in #alldutch6 years ago (edited)

Verhuizen, wat een leuke hobby. Gelukkig doe je dat niet elke week.
Ben nu al een paar weken bezig, ok sommige dagen denk ik er alleen aan, maar toch, de verhuisdatum komt rap dichterbij, nog twee weken en dan gaat alles in de verhuisbus (met hulp van @oaldamster).
Ik heb een schema gemaakt, maar daar hou ik me niet echt aan, want ja, 's morgens ben ik nog wel aan het werk en dan kan het zijn dat ik 's middags niet de energie heb om nog iets te doen. Ga maar eens een fietsritje maken van 30 kilometer in de snijdende koude wind, dan wil je wel even rusten erna. (Moet je maar geen postbezorger worden natuurlijk :-D)
Al met al gaat het geleidelijk aan en je komt dingen tegen waarvan je denkt "Heb ik dat ook nog? Wat moet ik ermee?"
Tot nu toe zijn er al een stuk of 10 afvalzakken gevuld en weggegooid, scheelt natuurlijk met de verhuizing zelf, al blijft er nog genoeg over denk ik zo.
Goede vrijdag is dan de dag, of dat nou zo goed is is nog de vraag, maar als het meezit zit ik met pasen in nieuwe flatje en kan ik in alle rust alles aansluiten en inrichten. Ben er blij om dat ik hier weg ga, de buurt gaat met rappe schreden achteruit, dronken buurtbewoners midden in de nacht is geen uitzondering meer. En ja, ik als oudje heb mijn rust nodig, want 's morgens om 6 uur gaat de wekker weer voor een ochtendje gleuvenvullen. Of het nu sneeuwt, regent, stormt of vriest, het gleuvenvullen gaat door.
Ik zal blij zijn als dit hele verhuisgebeuren voorbij is en hopelijk ga ik het niet zo gauw weer doen.

Sort:  

Alvast veel geluk met je nieuwe woning! \☺/

Dank je. Zal vast wel goed komen :-)

Het enige leuke aan verhuizen is dat je achteraf je lekker in de zetel kan ploffen met een tevreden gevoel.

Dat is waar, als alles in nieuwe flat staat en is aangesloten en ingericht geeft dat een gevoel van "heb ik toch maar weer gedaan". Maar zover is het nog niet.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69101.20
ETH 3740.70
USDT 1.00
SBD 3.76