Steemit active recruitment. The Dutch Initiative

in #alldutch6 years ago (edited)

STEEMIT ACTIVE RECRUITMENT THE DUTCH INITIATIVE.

image
Welkom alle (nederlandse) ** steemians.**
===
image
Intro
===
Het verbaast mij tot op de dag van vandaag.
Er nog zo weinig mensen in Nederland bekend zijn met het Steemit platform.
Grootste oorzaak is in mijn ogen nog de "grote taboe die er rond de crypto wereld bestaat."
image
Zelfs in de zaken wereld is t nog maar langzaam op komst. En de sociale media wil er ook nog weinig van weten.
Tijd voor verandering dacht ik dus.
Maar ja, wie ben ik maar een klein 🐟 in een zee vol 🐋 en 🐳, lijkt t alsof je weinig inbreng kan hebben.
Maar ik weet nu...na enkele weken op steemit en na alles wat ik in deze korte tijd heb mogen meemaken, leren, zien, en getuigen. Is genoeg om me te doen geloven dat niks onmogelijk is.

image
Zolang je erin geloofd en er een wil is om je doel te bereiken, is de enige die je dan nog tegen kan houden, niemand anders dan jij zelf.
Met dat in gedacht ben ik gaan brainstormen. En kwam ik dus met dit geweldige en fantastische idee.

image
Waarschijnlijk ben ik niet de eerste of de enige die met dit idee komt, maar ik vond het wel zo nodig om er een Nederlandse artikel over te schrijven.
Omdat ik van mening ben dat t allemaal maar iets te traag en te nuchter gaat.
Word tijd om wat peper in die kaasbilletjes te proppen en in aktie te komen.

image

Ik zelf ben van Antilliaanse afkomst maar woon hier al 39 jaren van me 40 jarig bestaan dus ik beschouw mezelf als een medelander. Het gaat me er meer om dat er hier een platform is die als ik t in mijn vriendenkring over begin 80 tot 100% geen flauw idee heeft waar ik t over heb. En vaak ook niet eens de moeite willen doen om zichzelf erin te verdiepen, laat staan enigszins geinteresseerd te raken.
image

Vooral de jongere generatie reageert als een teer veertje die hoofdpijn krijgt van massa aan informatie.

Maar vervolgens al hun media platforms waaronder instagram facebook of twitter erbij pakken om daarmee de gehele dag verslaafd naar likes te lopen jagen. En hun tijd zo nutteloos mogelijk te verspillen.
image

Daarom maar snel terug naar het onderwerp.

Mijn idee is dat we met z'n allen hier in Nederland dus evenementen gaan organiseren in klein en groot formaat om de steemit platform onder de man te brengen.
Beginnende al in maar in zowel kleine groepen maar ook grotere.
Waarin we dus zorgen dat mensen ingelicht worden maar ook zodanig als ze willen meteen lid kunnen worden.
image
(bijv zie afb⬆⬆)
Workshops om mensen te leren bloggen en dergelijke op steem. Een promo campagne

(ik noem maar wat)
Maar ook zoiezo voor de zakelijke wereld dus meer organiseren. Of t nou lokaal is of wat groter. Samen kunnen we meerdere locaties vullen met verschillende projecten.
Ik zie in meerdere landen dat ze al zijn begonnen met steemit scholen opzetten. @dobartim
https://steemit.com/steemit/@dobartim/customer-witness-100-users-as-one-witness-apply-to-become-member-of-the-team-that-wins-day-3
En vind dat wij dus ook meer op de voorgrond moeten zijn van deze revolutie.
Als je je kan vinden in mijn idee en ook van mening bent dat er meer moet gebeuren.
Reageer resteem en upvote naar eigen wil.

image
Wil je met me samenwerken om dit idee zo snel mogelijk te realiseren?
Ik hoor graag jullie mening.
Bedankt voor je tijd om mijn blog te lezen.

image

Sinds kort werk graag met de groep van #alldutch met onder andere @jackjohanneshemp @karinxxl @anouk.nox @steemspoker @marcovanhassel @vjbasil @zoef @funkie68 en nog vele andere die regelmatig op de #alldutch kanaal posten.
DQmfFDiaNrMLU9XJDkVXjAUJTHcxGyoJEBvToru8bJg2THp.gif
image
Ook volg ik @clixmoney @dobartim @adsactly @justynatina @clivemartin @deancarter en natuurlijk @jerrybanfield voor inspiratie motivatie en goeie informatie.

Dit idee is wel geheel mijn eigen initiatief. Maar ik ben van mening dat er wel meerdere onder ons het met me eens zijn dat t echt tijd word voor actie ofniet??

Je kunt je nu ook aansluiten bij mijn fb groep
https://www.facebook.com/groups/1242155145916315/
image
wordt vervolgd

Sort:  

Dankjewel. Ik hoop dat er wat nederlandse walvissen op af springen. Dan kunnen we echt wat. Anders blijft t voor nu nog bij een idee...

Als je mee wil doen laat me dan weten. Ik ben van plan om hier snel werk van te maken.

Klinkt als een super idee. Ik sluit me graag aan. Bedankt voor deze post. Goed initiatief

Goed initiatief waar ik graag aan mee wil werken. Wat ik zelf al doe is steemit handleidingen vertalen in het nederlands om een volledige gids voor nederlanders te krijgen. Als ik ergens mee kan helpen om Steemit onder de aandacht van meer nederlanders te brengen dan doe ik dat graag.

Dankjewel voor je reactie en fijn om te horen dat je eraan mee wil werken. To zover is t nog alleen een idee. Ik ben nu zelf aan het verkennen welke Nederlandse organisaties er al bezig zijn op de steem netwerk. Om te zien of hun al initiatieven heb genomen. Mocht je iets weten hoor ik t graag.
Verder ben ik sinds vandaag ook begonnen met het vertalen van eng naar nederlands. En hoop hiermee de #alldutch catogorie op te vullen zodat er ook idd meer te vinden is. Miss kunnen we samenwerken daarin. En ja waarschijnlijk zullen er ook meerdere mensen zijn die dit graag willen doen.
Nogmaals bedankt voor het reageren.🖒

Ik zal eens gaan nadenken over mogelijkheden om een actie op te zetten. Als jij ook bezig bent met vertalingen en daarin wilt samenwerken lijkt me dat een goed plan. Ik wil dat wel met je bespreken. Misschien makkelijk on dat op discord te doen. Ik ga nu slapen morgen weer vroeg op, als je dat goed vind hebben we het daar morgen over.

Goed om te horen. En we hebben t inderdaad morgen verder over. Nogmaals bedankt voor je support. En een fijne nachtrust gewenst. Tot morgen op discord.

Send 0.250 Steem or 0.250 Steem Dollars and URLs in the memo you want redeemed and upvoted.
Follow me So I'm your Upvote is the only thing I can support.

lmao he actually fell for it

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67232.05
ETH 3746.15
USDT 1.00
SBD 3.64