Valentijn

in #alldutch6 years ago

Hallo iedereen
Morgen ga ik en mijn verloofde valentijn vieren .
We gaan van dinsdag tot donderdag weg .
Ik heb voor mijn valentijn . 2 nachten in een appartement waar we ons prive sauna hebben vanuit de sauna hebben we zicht op zee .
Een douche met infrarood licht . En een jacuzzi met lichttherapie . Een romantische openhaard , ons eigen keuken . Het kan zijn dat je mij een paar dagen niet zal horen . Ik ga zeker genieten met mijn verloofde .
20171216_195338.jpg
Ik hou superveel van jou schatje .
Bedankt voor het leuke cadeau .
Ik kijk er heel hard naar uit
Ik heb zoveel geluk met jou schatje
Met jou heb ik de lotto gewonnen .
Wij horen bij elkaar lieve schat .
Jij bent de zon in mijn leven .
Bedankt dat je in mijn leven bent gekomen
Ik laat u nooit gaan schatje .
Jij betekend alles voor mij .
Bij jou kan ik mezelf zijn .
Bij jou voel ik mij compleet .
Jij maak mijn wereld compleet lieve schat
16266163_710769959099442_5035161338705862033_n.jpg

Sort:  

wat een mooi postje en leuk dat je dit deelt met onze steemians! We gaan er echt van genieten dat is zeker! Nu weet iedereen dat geluk echt te vinden is want mss doet steem het wel goed dit jaar maar mijn grootste geluk ben jij! Ik heb al de jackpot gewonnen door jou tegen het lijf te lopen en ik ben supergelukkig dat je iedereen verteld dat jij ook vind dat je de lotto gewonnen hebt! Jij maakt me compleet!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67831.12
ETH 3801.93
USDT 1.00
SBD 3.75