You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nederlandstaligen verenig u :)

in #alldutch5 years ago

:D Succes Peter! Ik heb geen Nederlandstalige ambities en vraag me ook altijd af waarom het niet lukt met Nederlanders en het opbouwen van een community :-) Tof dat je het wel wilt proberen ook al zal ik weinig betrokken zijn ben ik bang :') Ik hou je project in de gaten :-)

Sort:  

Dank je wel Rosa, en inderdaad ik vraag me dat ook af, vandaar deze (nieuwe) poging. Het moet toch een keer lukken om meer Nederlanders naar 'ons' toe te trekken, het is zo'n mooi platform. Als men dan alsnog besluit over te stappen op Engels is dat een dikke prima, maar dan is men iig binnen :)

Wordt vervolgd... En dank je wel !!

:D Ja, nieuwe mensen op Steem krijgen is wel een hele goeie ambitie en ik denk dat je gelijk hebt dat er mensen zijn die alleen op Steem komen als ze Nederlands kunnen schrijven. Waardeer je ambitie dus zeker :D En als je me een lijst aanlevert met Nederlandse mensen kan ik ze weer uitnodigen voor mijn volgende meet-up ;-)

Er is ook geen echte Engelse community. Steem is gewoon Engelstalig en steemcoinpan chinees.

Posted using Partiko Android

? Ik zei niet dat er een Engelse community was? Of begrijp ik je reactie niet?

SteemCoinPan is niet Chinees, maar Koreaans.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64215.81
ETH 3150.89
USDT 1.00
SBD 3.86