Sort:  

Dankjewel. Een spannende inleiding is één, een compleet verhaal... ik zal er over nadenken :)

gewoon doorschrijven!

Het gaat vanzelf; het begin is er, laat je ( en je lezers ) verrassen!

Ik wacht af!

Als het zo makkelijk was, zou iedereen boeken schrijven. Maar je hebt wel een beetje gelijk, als de flow er is, kun je doorgaan. Ik heb al wel een idee voor een tussenstuk, maar geen idee voor een eind.

Laten we afspreken dat als ik win, er een deel volgt :)

No Pressure, Jury. :)

Gewoon doen!

Dat eind komt vanzelf. Ik dacht ook altijd dat schrijvers een compleet uitgewerkt plan hebben om een boek te schrijven. Sommigen hebben dat misschien ook wel, als het een grote roman is die historisch geplaatst is en waarin alles moet kloppen en het een waterdicht verhaal is, maar er zijn er ook zat die gewoon maar aanschrijven en zichzelf laten verrassen.
Dat lees je tenminste wel eens in interviews met schrijvers: ze weten dan aelf nog niet precies hoe het verder gaat. Soms is het natuurlijkook een hele worsteling dat schrijven, maar je begin is goed en ik zou zeggen: maak er een leuk midden en een verrassend eind aan en je hebt een verhaal!

En dat iedereen boeken zou schrijven als het makkelijk was, dat ben ik niet met je eens: er zijn heel veel dingen makkelijk in het leven en toch doet niet iedereen die dingen.
Zijn er veel andere inzendingen? Ik dacht dat het wel meevalt, dus je maakt een goede kans om te winnen.
Ik zou zeggen succes ermee!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64241.02
ETH 3178.09
USDT 1.00
SBD 3.85