Sort:  

Já jsem mu nic neposílal. Vidím ho poprvé. Ale minnowbooster se vyplatí. Koukej. :)

Aha :)

Jo, Minnowbooster je fajn :)

No, ikdyž koukám, že ten steemitrobot mi ani upvote nedal. :D

Nedal, ale píše, že ti to resteemoval. Já ostatně taky. Tak monitoruj hlasy, které přijdou zdánlivě odniku, zřejmě to bude práce toho bota :)

Díky moc. :)
Přiřadit hlasy k botovi bude zřejmě složité. Používám Upvote Exchange přes SteemFollower, kde se snažím nabrat nějaké ty nové čtenáře, ikdyž je to spíš, jak název napovídá, výměna hlasů. Spíš bych řekl, že daleko více upvotů a čtenářů mi naženeš ty. Zvláště když ten Steemitrobot něco resteemne každé 3 minuty. To je pak naprosto k ničemu a nikdo si toho nemá šanci všimnout.

Třeba hlas aramy vůbec nevím, odkud přišel. Ale určitě potěšil. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62877.62
ETH 3140.75
USDT 1.00
SBD 3.89