Sort:  

Hehe hat igen. Mindig megvan hogy mikor kell. Nekem most nincs is mit. Orulok ha enni tudunk de mondjuk ma is csak 2x ettem. Tegnap 1x. Ugyhogy muszaly neha vennem is voteokat meg az en szavazataimat is nagyon gondolkodom hogy eladjam. Minden egyes kis fillert igyekszem porgetni. De csak azt tudom amit itt osszeszedek. Az meg egyenlore csak 2-3 sbd.Most azon gondolkodtunk lehet el kell adnunk az autonkat is 11 honapja vettuk de ha eladnank azon is buknank vagy 3000 eurot. De lehet muszaly lesz hogy megtudjuk venni majd a repjegyeket. Igaz itt a farm de egyenlore csak vitte az is a penzt. Plusz ugye egyedul nem tudom csinalni es hiaba vettem fel ittenit azok meg ha mondok valamit azert sem. Mert ok itt mindent jobban tudnak😂 Talan a kovetkezo aratas mar jo lesz mert vegre sikerult nekik bebizonyitanom hogy amit en mondok az jobban mukodik😁Szoval lenne mit meselnem en tenyleg a semmibol tartom el magam es a csaladot. De megoldom😊 elvileg par honap es vagy otthon leszunk vagy angliaba. Most intezem a vizumot a paromnak mind a ket helyre.

Sok sikert, én támogatlak itt, amiben tudlak :)

Igen latom es koszonom szepen nagyon kedves vagy😊 ha netan osszejon a tervem es sikerul megint europaban meloznom es lesz vegre invesztalni valom ide steemre akkor tuti meghalalom. 😉 na jo ejt 😊

Szó sem lehet róla, nem azért csinálom, hanem azért, mert megtehetem :) Jó éjt!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67