Aylık Bağışçı Olun

in #animals5 years ago

Avustralya’dan hanesiz hayvan meselesi olmayan ve netlikle ayıklanmayan aylık bir bağışçıyım. Bu sayfaya rastladığımda, bilhassa imtiyazlı bir ülkeden ve hayat tarzından geldiğim için, yardım etme ve katkıda bulunma sorumluluğunu hatıranda hissettim. Resmini yüreğimde kıran Van Gough isminde güzel bir çocuğa sponsorluk yapıyorum zira şayet böyle bir şey kendi köpeğime Charli olsaydı ne yapardım bilmiyorum. Bu hayvanlar seslidir ve ayağa kalkmamız ve bu yoksul ruhların sesi olmamız gerekir. Bağış yapmaya karar verdim, çünkü birinin hayali varsa, bunu yalnız yapmak zorunda değilsiniz. Bu sayfayı izliyorum ve bağış yapıyorum çünkü bu kuduz ve özgür bir topluluğun bu düşünü paylaşıyorum. Kendi köpeğimin erkek ve kız kardeşlerinin korku veyahut acı içinde yaşamamaları.

Diğer canlılar gibi, yalnızca yaşamak istiyorlar ve yaşamayı hak ediyorlar. Lakin yardıma ihtiyaçları var. Bu insan grubu BÜYÜK bir görev üstlendi ve yapılacak daha çok iş var, fakat, aman Tanrım, şu ana kadar harbiden mükemmel bir iş çıkardılar. Bencillik, sevgi ve fedakârlık esin vericidir. Bu resimlerde gördüğümüz şey, bu grubun uğraşmak zorunda olduklarının sadece bir bölümü. Hepimiz bir düşü paylaşırız ve hepimiz hayvan sevgisini iştirak ederek paylaşırız. Fakat hayal etmek ve istemek seni çok uzaklara götürebilir. Yalnızca dünyanın dört bir yanından bağışta bulunup bulunmama ile ilgili beraber çalışmak, bildiğinizden daha fazlasını yapabilir. Bu proje için daha fazlasını yapma tasarıları olan gururlu bir sponsorum zira kalbime başka hiçbirisinin sahip olmadığı şekilde dokundu. Yaptığın her şey için teşekkür ederim. Avustralya’dan sonuna kadar destek alıyorsunuz.

Kaynak

Faslı bir Amerikalı olarak, en daha önceki küçüklük hatıralarımdan biri, Marakeş'in çarşı ve sokaklarındaki tüm yavru kedileri kurtarmaları için babama yalvarıyor. Arapça'yı çok iyi tanımıyordum, fakat semtteki çocuklar kayaları alıp en yakın kedi için hazırladığında sesimi hep buldum. Bir kedinin sevişmesini onlara tekmelemekten daha eğlenceli olduğunu gösterdiğimde üç çocuğun fikrini değiştirdiğimi anımsıyorum. İnsanlarla çalışmanız, hayvanlarla yorulmadan çalışmanız kadar ehemmiyetlidir. Fas'ı daha iyi bir yer yaparsın.

@Animalsanctuary_tangier için aylık bir bağışçıyım. Uzun vakittir seni izliyorum ve tüm gönüllülerden ve çalışanlardan bir baytar meleğine, bilhassa de para çok sıkışık olduğunda hepinize yaptığınız işler sizi hayrete düşürüyor. Oysa asla hayvanları uzaklaştırmayacaksın. Ayda sadece 5 sterline katkıda bulunuyorum, bu işe baktığınızda ayda 1 kahve oluyor, onsuz yapabilirim, o kahveyi özlemeyeceğim ve harika bir yardım için yardım ettiğimi biliyorum Mahalli halkı hayvan bakımı ve şefkat konusunda eğitmenin yanı sıra, ihtiyacı olan güzel hayvanların hayatlarını iyileştirmeye ve kurtarmaya yardımcı olmak için bir hayli yasakla mücadele ediyor. Her takipçi birazcık katkıda bulunursa, yapabileceğiniz iş çok büyük olurdu! Bence hepiniz harikasınız ve sığınağa yardım etmekten memnuniyet duyuyorum! - veritykowen

Aylık bağışçı oldum çünkü fark ettim ki bir hayvanı hiçbir zaman geri çevirmezsin. Ona yardım etme kapasitesine veya finansal araca sahip olup olmadığına bakılmaksızın, bunları alır ve bir yolunu bulursunuz. Pek fazla kurtarma böyle değildir. AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ’de yaşıyorum ve kurtarma alanında da kendim var ama sizinkine benzer bir kuruluşla hiç karşılaşmadım. Daimi olarak bu hayvanlar için gösteriliyorsunuz ve onlar için gerçek sevginiz gönderdiğiniz her videoda açıkça görülüyor. Yaptığın iş için çok teşekkür ederim. Sizin kadar emin bir organizasyon için aylık bağışçı olmaktan gurur duyuyorum

Sort:  

Congratulations @hatkis! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Valentine challenge - Love is in the air!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55