İlk At

in #animals5 years ago

Bir yıl boyunca, karım Pamela'yı Noel için kırmızı olarak adlandırmaya karar veren bir at almaya karar verdim. İyi bir atış ve bebek zamanı olduğuna karar verdiğimizde onu iki yıllığına tuttuk. Böylece Joe adında bir damızlık getirdik, birlikte düştüler ve bebekleri oldu. Gebe kalmasını izlemek eğlenceliydi ve Pam ile zamanı geldiğinde onu izlemeye karar verdik. Atların ne zaman bebek sahibi olacağına karar vermek zor, ama onu yakından izliyorduk ve bir at teslim edildiğinde ne tür şeyler yaptığını. Geceyi teslim edeceğini düşündük, bu yüzden uyku tulumlarımızı kamyonumun arkasına koyup çite oturduk ve bir sürpriz bekledik.

Red ne yapmak istediğine karar veremedi. O uyuyor. Yerden ayrılacak mısın ... Fikri anlıyorsun. Çok endişeli ve sızdıran bir sıvı gibiydi. İçeri gireceğini düşündük. Şimdi ne ben, ne de karım çok fazla at gördü, bu yüzden ne bekleyeceğimizi ya da ne yapacağımızı bilemedik. Birdenbire uzandı ve sert bir şekilde bastırmaya başladı ve bazı toynakları aldı. Ön toynakların geri kalanı ortaya çıktı ve gittikçe daha fazla mücadele etti ve Tayland düzgün bir şekilde teslim edilmedi.

Kaynak

Kamyondan inmiştim ve yardım edip edemeyeceğimi görmek için çöktü. Gördüğüm şey parmağınızın ucu ve Colt'un burnuydu. Şimdi size söylüyorum, olması gerektiği gibi değildi. İki ayak parmağı ve bir bebeğin burnu. Ayrı olarak, Kırmızı itildiğinde, perine (vajina ve anüs arasındaki alan) şişer ve neredeyse patlayacak veya patlayacak gibiydi. Kırmızı zorlamaya devam etti, ama ne kadar zor olursa olsun ilerleme kaydedilmedi. Bu noktada, bir şey yapmazsak, hem annemizi hem de bebeğimizi kaybedebileceğimizi fark ettim.

İçeri girdim ve diğer toynağı hissedemedim, bu yüzden diğer delikten (başka bir deyişle, anüs) çıkabileceğinden endişelendim. Onu yakaladım ve diğer toynağı hissettim. Başka bir deyişle, bir şeyimiz var. Colt'un burnu ve ön toynakları anüsün dışında ve diğer ön toynakları. Her nasılsa, vajinasının iç duvarı ile rektum arasında bir delik açtı ve ön ayaklarından biri rektum içindeydi. Aslında, onun için bir isim olduğunu öğrendim ve gecenin ortasında kimsenin ölmediği çok sayıda atlama atı vardı, çünkü durmazlarsa ya da samandan çıkarlarsa, gözyaşları var ve kanama ve köpek yavrusu hayat verir.

Şu anda, neler olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sadece bir şeyler yapmam gerektiğini biliyordum. Birkaç kişi bebeği doğurdu, ama bu bir at değildi ve en iyi şeyin onu kesmek ve epizotomi yapmak olduğunu düşünmüştüm. Colt'a gittim ve umarım Ballard anneyi tamir edebilirdi. Sabah saat 2:00 civarında olduğunu belirtmek önemlidir ve birdenbire çok sayıda veterinere telefon görüşmesi yaptık. Bundan başka, başarılı olamayacak bir atı veya atı olan birini tanımıyorduk. Karım ve babamla yalnızdım.

Bıçak almak için onları eve gönderdim, çünkü yardım edemedim ve kesmek zorunda kaldım. Gerçekten gittiğinde, itmeye ve itmeye başladı, ben de en kötüsünden korktum. Anüs içine girdim ve toynağı tuttum. Beni zorlamadığı zaman, elimden geldiğince ittim ve bir şekilde mucizevi bir şekilde kasnağın slaydındaki deliği buldum ve rektumumdaki yırtık delikten vajinaya geri koydum.

Şu anda, bu halka diğer ön makaralarla birlikte iniyor, burundan ve Colt'un dinlendiği ottan çıkıyor. Colt çimleri tırmandıktan sonra, hala bir Amnio çuvalında olduğunu fark ettim. Ne yapacağımdan emin değildim, ama iyi olduğunu düşünmedim, o yüzden çantayı çıkardım, ama o ve kırmızı orada kaldı. İkisini de bir saniye kaybedeceğimizden endişelendim.

Hareket edip edemeyeceğimi görmek için Colt'ı uyarmaya başladım. Birkaç dakikalık stimülasyondan sonra başını kaldırmaya başladı. Etrafına baktı ve ayağa kalktı. Çok heyecanlanmıştım! Red'e baktım ve etrafa bakmaya başladım. Başını kaldırdı, oturdu ve yavaşça ayağa kalktı. Büyük boşalma ve neşe hatırasıydı.

Apollo diye adlandırdığımız bu taytlar şimdi dört yaşında. İşin garibi, o geceden beri, o ve ben çok özel bir bağ kurduk. Aslında, annesi gibiydi, ben küçükken beni izliyordu. Bugün, çite gelirsem, beni görmek için koşarak gelir. İyi hisset.

Sort:  

Congratulations @kardin! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You received more than 500 upvotes. Your next target is to reach 1000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Congratulations @kardin! You received a personal award!

DrugWars Early Access
Thank you for taking part in the early access of Drugwars.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93