Mój królik.

in #animals6 years ago

Witajcie, dziś w moim poście zobaczycie, mojego słodkiego królika, który wabi się Archie albo Ronnie (od imion bohaterów serialu Riverdale). Ma dwa imiona, ponieważ nie wiem jeszcze jaką ma płeć. Ma on już 3 tygodnie a dopiero po mniej więcej czterech miesiącach można mieć pewność co do płci króliczka. Króliki to moje ulubione zwierzątka mają bardzo milutkie futerko, że aż chce się je cały czas miziać. Głaskając królika albo inne zwierzątko można zmniejszyć poziom stresu. Ja obecnie nie posiadam żadnego innego, ponieważ mój koteł zginął śmiercią tragiczną. Na świecie jest około 100 ras królików. Krolików nie należy też trzymać za uszy bowiem są to ich najwrażliwsze miejsca. Najbardziej podobają mi się miniaturki, lecz mój to jest taki najzwyklejszy królik. Poniżej przedstawiam wam kilka zdjęć mojego królisia.

Sort:  

Upvoted

żyje na wolności i nie ucieka?
jest doskonały, nie mam uwag :D

Lubi mnie i nie ucieka :D

ale mały kajtek :D szybko ucieka ?

On tylko chciałby u mnie na kolanach siedzieć :D i nie ucieka ode mnie:)

Słodziak z niego! :) Musi Cię bardzo lubić że nie ucieka ;P

Dziękuję:) Mój królik wie, że go uwielbiam i odwzajemnia to ;D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65