Sort:  

δν το διαβαζω, περιμενω να το δω :p

γενικα επειδη ξεμενω απο ανιμε τοσα π εχω το χω ριξει στα μανγα αλλα μ αρεσουν αυτα π εχουν πολλα chapters! Με αγγλικά subs τα διαβαζω ολα δν εχω θεμα, αμα θες να σου προτεινω κανενα πες μου!

Ναι αν εχεις κανένα καλό! Και εγω προτιμώ αυτά με τα πολλά chapters γιατί δεν τελειώνουν γρήγορα. Ενα καλό είναι το Black Clover!

κ αυτο το αφηνω να το δω σαν ανιμε :P

λοιπον εχουμε κ λεμε

Kengan Ashua ειναι σαν το baki με πολυ καλο σχεδιο
One punch man (βαριεμαι να περιμενω το ανιμε)
Red Storm
Re:Monster (αυτο ειναι το αντιθετο απο goblin slayer) ειναι ενας τυπας π κανει reincarnate ως μωρο goblin απλα θυμαται τι ηταν πριν κ αναβαθμιζει ολο το crew με τα goblin

μετα καποια κορεατικα πολυ καλα ειναι

The gamer
Nobleesee (λαθος το γραφω αλλα καπως ετσι ειναι)

κ το καλυτερο για μενα κορεατικο παλι

Tower of god

τα 3 τελευταια ειναι με χρωμα

Τα Κορεατικά γενικά ειναι με χρώμα! The gamer το εχω διαβάσει ( πολύ καλό). Tower of God κάπου το εχω δεί, αλλά δεν το εχω διαβάσει. Απο γα Re. Εχω διάβασει κάποια (Re.life)
Θα τα τσεκαρω όλα!! Thanks!!

ναι σχεδον παντα χρωμα εχουν. το re: δν εχει καμια σχεση μεταξυ οσων το εχουν, καταλαβα ποιο λες οτι εχεις διαβασει παντως. Ε τωρα αν τα τσεκαρεις ολα αυτα θα χεις για λιγο καιρο κατι να περασει η ωρα :P

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59179.00
ETH 2969.17
USDT 1.00
SBD 3.75