Watch dogs! Firstly in my life I saw Anatolian Shepherd Dogs in 2016 in safety d ...

in #appics5 years ago

... istance locked in car. The original use of these dogs wasn’t guarding herds, but hunting lions. Two years later, I met them again with @tomiknacestach . Holding the aligator wrenches for defense and we don't know what will happen... 🐕

Hlídací psi! Poprvé v životě jsem viděl Anatolské pastevecké psy v roce 2016 z bezpečí auta. Úplně původním využitím těchto psů nebylo hlídání stád, ale lov lvů. Dva roky na to jsem je potkal s @tomiknacestach znovu. Držíme v ruce hasáky k obraně a nevíme, co se bude dít... 🐕

a2f47bbe5bad28db0da817634e458134

Powered by APPICS - visit us at appics.com

Sort:  

Oh! Strašne sa mi líbííííííííííí!! Takových 3 na dvorku🐾🐶😍

Tak pro takový by si potřebovala velký dvorek ;-D

Jsou nádherní :) Snad vám nic neudělali :D

Viděl jsem je 2 x v životě a pokaždé mě chtěli pokousat 🤷‍♀️

@truestories Kecas..ja myslela,ze to su taki mazlici medvidci?🐕🐶😍 ..ja by som si ich uplatila 🍖🍗🌮 a ochocila💕

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70181.59
ETH 3549.53
USDT 1.00
SBD 4.74