I think it must be pretty hard to find on Iceland woman who is not part of your family ...

in #appics5 years ago

... or your friend’s EX. 🤷‍♀️ (location Gullfoss)

Myslím si, že na Islandu musí být tězké nalézt ženu, která není členem Tvojí rodiny, nebo bývalka Tvého kámoše. 🤷‍♀️ (lokace Zlatý vodopád)

eebc12c71abc2da40ad2c1ef55157ccc

Powered by APPICS - visit us at appics.com

Sort:  

Jo, to jsem slyšel, že se Islanďané snaží za každou cenu najít partnera/ku z jiné země :D Při tak velké izolaci od okolního světa a nízké populaci by tam určitě bylo riziko postupné degenerace. Na Maltě jsem to pozoroval taky, byť asi v menším měřítku.

Na druhou stranu... Člověk jako druh se dlouhodobě, v průběhu generací, adaptuje na prostředí, ve kterém žije. Vysokohorští Indiáni mají vetší plíce, Eskymáci více podkožního tuku...
Islanďan a Islanďanka jsou přizpůsobeni životu na Islandu. Mají genetický i rodinný know-hpw, jak se tam žije.
Když si vezmeš někoho mimo, tak s tím můžeš žít leda tak ve městě. A to už nemá cenu být na Islandu. To se můžeš vystěhovat kamkoliv.

To máš pravdu, však já taky existenci genetických dispozic pro život v dané specifické oblasti nijak nezpochybňuji. Kdyby se ale Islanďané množili pořád jen mezi sebou (je jich jen něco přes 300,000), tak by se to tam po nějaké době muselo projevit. Já žil chvíli na malém maltském ostrově a ti lidi tam byli všichni jak přes kopírák.

!BEER Nemusíš na Maltu. Stačí zapadlé vesničky.

To máš pravdu. Právě jsem dočetl román Žítkovské bohyně, který se odehrává v zapadlých koutech Bílých Karpat a tam se to dělo (možná pořád děje) taky.

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @phortun, here is your BEER token. Enjoy it!

No já se jako nedivím :) těch obyvatel je tam vskutku po skromnu ;) ...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85