Hi it’s me! Do you remember? My personality in 2015, I am 25 years old and so naive. ...

in #appics5 years ago

... I am cooperate with one financial company where I am one of the best sellers. (There is intention why I call me in this age as “seller” not as “advisor”... ) One day company messaged me: “Hello Adam, we wanna award you, come with us visit Kenya”. And what happened? Cultural difference was enormous and it changed my mind. So I started put questions to myself if I wanna continue in this life. Are you sure you wanna take care only about money, success and business? Be prisoner of yourself? Without no travel experience separate from rest of the world by borders in our small country? “OPEN YOUR EYES!” 🍀 ——————————————————— Ahoj tak to jsem já! Pamatujete? Moje osobnost v roce 2015. Je mi 25 let a jsem tak naivní. Spolupracuji s jednou finančně- poradenskou společností, ve které se řadím mezi nejlepší obchodníky. (Záměrně se v tomhle věku nazývám “obchodníkem”, nikoliv “poradcem”...) Jednoho dne mi společnost píše: ,,Dobrý den Adame, chceme Vás odměnit, pojeďte s námi navštívit Keňu.’’ A co se stalo? Kulturní rozdíl byl natolik velký, že změnil můj přístup. Začal jsem si pokládat otázky zda skutečně chci žít svůj život právě takto. Jseš si jistý, zda se chceš zabývat pouze penězi, úspěchem a byznysem? Být sám sobě vlastním vězněm? Necestovat a být oddělen od zbytku světa hranicemi našeho malého státu? ,,OTEVŘI OČI!” 🍀

c3988bcb2aa7a6957ba61b33b4801df9

Powered by APPICS - visit us at appics.com

Sort:  

Blahopřeji ke změně.

Jo tyhle příběhy mám rád :) Nedávno psala něco podobného i @evecab, jedna z mých nejoblíbenějších Steemians. Ta zase slibně rozjetou kariéru v jednom newyorském korporátu vyměnila za jednoduchý život uprostřed panamské džungle...

Já abych uvedl věci na pravou míru, tak stále pracuji 😀 ... začal jsem však hodně pracovat s timemanagementem, uvědomovat si že život není jen práce a tak našel rovnováhu... k tomu se jako koníček přidalo cestování :)))

Já vím ;) Ale jakákoliv forma tohoto "procitnutí" se počítá, alespoň tedy v mých očích :)

Díky ;)

Posted using Partiko iOS

👏🏼👏🏼👏🏼 go for it!

Ale ale, vždyť jsem pořád stejnej.... ;-)

Stejné máš možná tak oči a to co máš v uších, jinak i zevnějšek jsi total změnil. .)

Tak já už mlčím slečno ;) btw to jsou tunely :-D

Posted using Partiko iOS

Realizoval si nakonec své přesvědčení? Změnil si život úplně nebo si do něho jen přidal pár prvků?

No časem se to vyvinulo v to, že jsem začal pracovat sám na sebe, tzn. opustil jsem firmu MLM systému. Jelikož ten byl nastavený právě tak, ať neustále pracuji a podávám čím dál větší výkony... díky tomu jsem měl naráz více peněz za zprostředkované služby a tak i více času... změnil jsem přístup, začal cestovat a měl více času na vzdělávání... ve výsledku to přineslo něco co jsem vůbec nečekal- postupně se má klientela mění ve stále bonitnější, už aktivně nevyhledávám nové zákazníky, ale oni volají s požadavky mě... byla tam souhra mnoha věcí, tak jednoduché to zas není ,)) steem up! ... jo a prodal jsem moji limuzínu :-D kamarádi mi říkali, že jsem mnich, který prodal své ferrari 😂

Robin Sharma píše výborně :-). Znáš Umění vést, výborná kniha pro všechny.

Jinak skvělé rozhodnutí, MLM je dobrý začátek, je to něco mezi zaměstnáním a podnikáním, takový mezičlánek. Sám jsem si tím prošel. Až člověk doopravdy buduje něco "svého", tak je zase o krůček výš ke svobodě a realizaci. Alespoň tak to mám já.

Ohledně Tvé klientely, pokud tomu tak je, tak máš dobře nastavené myšlení... vše je možné, stačí v to uvěřit!

Jak si se dostal na Steemit?

K Steemitu? Na doporučení :)) V jakém oboru podnikáš?

Posted using Partiko iOS

Mám kryptoměnovou farmu a ještě máme nějaké zakázky od O2 :-). Miluju tvorbu nových věcí...

Tedy, to je neskutečné! Vzdát se kariéry, bohatství a úspěchu.
A kvůli čemu?
Pro bolavé nohy, špinavé motelové a hotelové pokoje plné švábů a plísní, strach a stres ze ztráty či odcizení peněz a dokladů a také ze získání exotických chorob. Pro bezesné noci z nervozity v prostředí, kde nikdo nemluví žádným civilizovaným jazykem (tedy česky samozřejmě, maximálně ještě slovensky) a kde nikoho nerozeznáte jelikož všichni Asiaté a Afričané jsou zcela stejní a k nerozeznání. Pro strach z únosů, terorismu a nelidským podmínkám ve vězení pouze pro pár kilo drog pro vlastní potřebu. Navíc nervy s dopravou, která nefunguje. Zpoždění několika hodin je zcela normální, někdy spoje ani nevyjedou. Navíc špína, odpadky, hnus, ... A ještě k tomu třebas ty nehody letadel. Víte kolik letadel denně spadne nebo nabourá?
Absolutně nechápu proč se někdo vůbec zvedá z gauče!
;) :D

Směle steemuj!

Předpokládám, že to je vše zabalené v sarkasmu 😀 Steem up! ;))

Sarkasmus? Co to je? ;)

Congratulations @truestories! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 50 posts. Your next target is to reach 60 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Hey, hope you are having a nice day!

We stopped by to invite you to participate in the "Caption this photo" and "Finish this story" contests and win prizes worth 12 Steem!

Also check out 1Ramp on Android and Web.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99