Pierwszy Trening Łuczniczy za Domem #Łucznictwo 01 First Archery Training behind the House # Archery 01

in #archery6 years ago (edited)


Nie jestem dobry z Angielskiego I'm not good at English
więc wersja angielska na dole so the English version at the bottom
i wrzucam tylko w tłumacza and I only put in the translator

Halo halo cześć siemano

To mój pierwszy krótki materiał z treningu łuczniczego
Uczę się łucznictwa od niedawna .
Mój pierwszy kupiony łuk
30 funtów siły naciągu przy 30 calach
no i że ja jestem wysoki to i łuk długi 70 ''

Coś tam już strzelam od roku mniej więcej
ale na łukach które sam zrobiłem
jeden z drewna niestety prze strugany i szybko padł
a drugi z PVC był całkiem fajny ale niestety się złamał

Chętnie przeczytam porady co robię źle
Bo tak jak pisałem wcześniej to dopiero moje pierwsze kroki w tym sporcie

Hello, hello, siemano

This is my first short archery training material
I've been learning archery for a short time.
My first bought bow
30 pounds of pull force at 30 inches
and that I am tall and I bow 70 "

I've been shooting something there for a year or so
but on the bows I made myself
one of the wood was unfortunately planed and quickly fell
and the other PVC was pretty cool but unfortunately it broke

I'm happy to read tips on what I'm doing wrong
Because, as I wrote earlier, it's only my first steps in this sport


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71299.70
ETH 3793.08
USDT 1.00
SBD 3.80