Hobi lapang

in #art6 years ago

Lukisan pertama saya ketika umur 16tahun.. Seorang kawan di sekolah saya mencabar saya untuk melukis wajah nya di atas kertas. Dia memberikan sekeping gambar untuk melukis.
Saya mengambil masa selama 2 jam untuk menyiapkan hasil lukisan potret wajahnya di dalam bilik tidur saya. Namun , pada malam itu,
ketika saya melukis di bahagian matanya, saya mula tersentuh hati kepadanya kerana saya dapat lihat kebaikan dan kejujuran dari situ.
Tapi saya cuba untuk menyembunyikan perasaan hati saya. Setelah siap lukisan potret tersebut saya membawanya ke sekolah. Pada waktu pagi ketika dikelas. Saya keluarkan lukisan saya dari bag sekolah saya. Ramai pelajar yang tergamam dengan lukisan saya.
Kawan kawan di kelas saya memuji saya. Namaun bagi saya , saya perlu latihan dalam lukisan saya. Sekian terima kasih.

DSC_0222_2.JPG

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62983.95
ETH 2962.52
USDT 1.00
SBD 3.58