You are viewing a single comment's thread from:

RE: there is a romanian tag on steemit ?????yesss Danube Delta photos & inspired art (creative commons)

in #art6 years ago

ha ha , noi ne putem ajuta , dar cu mainile- le avem curate deja :P
Eu sunt din Rm Valcea , stau in Bucuresti si am pe cineva in Delta la Sf Gheorghere :)
Abia am aflat si eu ca exitsta tag "romania" eu am interactionat mult in comunitatea de artisti aici, dar asta este cheia succesului pe steemit - interactiune :)

Sort:  

Partea artistica la mine nu este chiar cea mai dezvoltata, dar sper sa pot puncta la subiectul comunicare. Sunt foarte interesat de evolutia platformei Ethereum, si o consieder o revolutie poate putin greu de intels deocamdata de masa larga. Mie personal mi-a trebuit o saptamana si sa o intelg dar cred ca se poate explica mult mai usor. Daca vi din sfera artistica nu te-ar interesa sa lucram la un film de prezentare in 2-3 minute a avantajelor platformei in limba Romana ?

tot asta se incearca si cu slothicorn si crypto art, suntem o comunitate care creem cryptoart si o sharuim pe gratis legal cu CreaticeCommons license ca oricine sa o poata folosi pentru articole educative si informative
slothicorn welcome.jpg

@rainsa cryptoart series.jpg mic.jpg

super tare !

te rog citeste articolul asta (sari peste cateva greseli de scriere si exprimare-mai fac genul asta de greseli )ideea e ca personalitatea me artistica nu ma lasa uneori sa inteleg lucruri foarte technice exacte si simplificate, mie imi trebuie povestea intreaga, filosofia si arta ca sa inteleg chestii, iar ideea mi se pare extraordinara si pentru mine sa o inteleg si sa invat , si daca din asta mai invata si altii e genial

asa ca am mai forst implicata in genul asta initiative dar nu in romana inca

si pentru o chestie de genul asta consider ca ar fi mai util sa comunicam cu whatsapp sau facetime audio pentru ca imi e greu sa fiu atenta la toate notificarile si maoboseste foarte tare

Exista o modalitate de privat chat pe steemit ceva de genul @numeletau ? Trimie-mi nr tau la @morris777 daca sti cum si putem continua pe Whatsapp.

lumea de pe steemit discuta pe dicord mult

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69114.01
ETH 3773.01
USDT 1.00
SBD 3.53