You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dilek Kuşlarımla @smartmarket Deneyi

in #art6 years ago

En sondaki hesapta sıkıntı var öncelikle onu düzelteyim:

  • 1.68'in yarısı yani 0.84 SBD
  • diğer yarısı median'a bölünür yani 0.84 / 3,5 = 0.24 de SP gelir.

Ama bundan daha önemlisi aldığın o oylar smartmarket tarafından gelmiyor maalesef, nasıl öyle 4 kat falan olarak çıktı bilmiyorum yani. Tekrar bir inceleme yapman gerek bence.

Çünkü kendi sitesinde 1.8 - 2.1 arası oylama yapar yazıyor.

Ben de her kullandığımda 2.1 katı oy aldım bundan.

1.8 katını ilk 30 dakika içinde yollarsan yapıyor deniyor ama ben öncesinde de 2.1 aldım genelde.

Sitesinden görüntü:

Screenshot_1.png

Sort:  

Bir de en az 2.3 katı olması gerekmiyor, şu andaki median değerinde en az 2.0 katı olması gerekiyor düz hesap olması için. Median değeri değiştikçe bu oran da değişir.

Bunun hakkında da detaylı bir yazı hazırlayacağım inşallah :))

Hocam kar açısından iyi olur diye öyle bir öneride bulundum. Ben genelde olabildiğince yüksek oranla oylayanlara botları kullandığım için algı o şekilde oluştu.

Ayrıca sizinde dediğiniz gibi bu oranlarda yanlışlık olduğunu farkettim fakat bilen biri düzeltir diye herhangi bir şey yazmadım bu konuda. Neyseki siz duruma el attınız. 👍

Medyan konulu içeriğini de okumam lazım @punky linkini vermişti, ilgileneceğim bugün. Bir de bu medyana bölününce zarar etmiş oluyor muyum, yani

1.68'in yarısı yani 0.84 SBD
diğer yarısı median'a bölünür yani 0.84 / 3,5 = 0.24 de SP gelir.

dedin ya, bu durumda 0.84 benim toplamda gönderdiğim 1 SBD den daha az yani kar etmek şöyle dursun zarar bu haliyle bile. Bu durumda bu SP miktarı nedir ki SBD ye çevirip tekrar bot için kullanıldığında karlı mı? Hiç boşluk bırakmayacak şekilde yavaş yavaş öğrenmeye çalışıyorum. Sizler harikasınız, bir şeyler netleşiyor sayenizde.

SBD olarak direk kara geçmek için en az 2.7 kat ile oylanmak gerekiyor, onu da yapan bot yok gibi hiç.

burada kar oranını sbd ve sp toplamı olarak ele almak gerekiyor, yani 0.84+0.24=1.08 yüzde 8 kazanmış oluyorsun.

Ama o bile muallak aslında çünkü 7 gün sonra median değeri düşerse zarar etme ihtimalin var.

Tamam çok güzel bir noktaya geldik, ben de notlarımı alıyorum bir deftere. Bu durumda 3 kat oylayan botları kovalamak gerekiyor gibi. Ama sevgili @arafs bir konu daha var, neden büyük hesaplar bu sonuç için yani %8 için 100 SBD gönderirler bu @smarmarket e 8 SBD için mi, yoksa o zmn durum değişip de 3-4 kat mı oyluyor? Aynı soru @minnowbooster için de geçerli. Ben böyle kocaman SBD ler gönderen arkadaşlar görüyorum. Zarar etme pahasına gönderilecek miktarlar değilmiş gibi geliyor. Kesin sen biliyorsundur :)

Smartmarketin de minnowbooster'ın da whitelist denilen özel listeleri var, o hesaplar normalden biraz daha fazla oy alıyorlar.

Yüzde 8 hiç de ufak bir rakam değil aslında, 1 haftada geri alıyorsun o karı, sonra tekrar tekrar derken 1 ayda % 40'a yakın kar yapıyor. Az bir rakam mı? :))

Şahsen ben bu şekilde düşünüyorum ama smartmarket diğerlerine göre daha az oy verdiği için pek yanaşmıyorum ona, ben de test aşamasındayım hala.

Bu şekilde ayda % 20 bile gelecek olsa çok büyük rakamlar eder, bunu kazanmak normal hayatta hiç kolay değil ;)

O yüzden söylüyorum hep Steemit'e yatırım yapılması gerekiyor, o zaman gerçekten anlaşılacak ne demek istediğim.

Kimseye kredi çeksin veya borca girsin demiyorum ama bu kadar karlı başka iş var mı şu anda, hele ki kar oranın Steem üzerinden hesaplanıyor bir de Steem fiyatı artarsa o zaman değme keyfine.

Bir gün gelecek o Steem 10 dolarların üzerinde gezinmeyecek mi,

Yine de yasal olarak söylemem gerekiyor yatırım tavsiyesi değildir ;)

Sevgili @arafs dediğin gibi gelen oylar @smartmarket den değil, ama ona gönderdiğim 0.1 SBD sonrasında olan oylamalar yani. Şimdi eğer gecenin bir yarısı her defasında beni +2 kat oylayan olmadıysa ben 4 kat oylanmış oldum, bu deneyi tekrar yapacağım zaten, bu arada bir şey fark ettim, @smartmarket küçük miktar gönderince daha çok oy attı bana, ama 0.5 gönderince dediğin gibi en fazla 2.1 falan oyluyor, çoğu zamanda bir kısmını iade ediyor zaten. Yani dediğim miktarları takip ederk yaptım aşama aşama da paylaştım, paylaşımın altınde görünen ilk değeri ve @smartmarkete gönderip de oylama bitene kadar bekledikten sonra son değeri not aldım, aradaki farkla 0.1 in (gönderdiğim miktar) kaç katı olduğuna baktım. En kötü 2.2 kat olacak şekilde oyladı. isterseniz siz de hesaplayın, ilk değer jumbot oyladıktan sonra başka bot çağırmadım ve 0.62 SBD idi, 10 kere 0.1 Sbd gönderdim ve son değer 3.86 oldu. Arada işlem hatası yaptım mı diye geri dönüp bakmam çok zor çünkü steemd kısmında ayrıntılı bir değer bilgisi yok ya da ben göremiyorum bilgisizliğimden. İyi ki oluyor böyle şeyler gerçekten çok şey öğreniyorum hepinizden, lütfen siz de bakın en azından bu hesaba göre 10 gönderim sonucunda @smartmarket den dönen küçük oyların toplam getirisini nasıl yanlış hesapladığımı da öğrenmiş olurum. Şimdiden ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.

Discorda ginabot kurarak tam olarak ne kadar oyladıklarını görebilirsin, oraya bildirim geliyor miktar da yazıyor karşısında.

https://steemit.com/cointurk/@cpxturk-destek/steemit-bildirim-hizmeti-ginabot-kullanimi


Belki dediğin gibi miktarlar ufak olunca tam dikkat edilemiyor olabilir. Ya da smartmarket ile oylayanların peşinde oylayan başka hesaplar da olabilir. Detaylı incelemek gerçekten zor.

Ben de deneyeceğim bakalım bu şekilde nasıl olacak.


Böyle hesaplar yapınca da güzel oluyor ben de çok şey öğreniyorum teşekkürler ;)

Ben böyle bir deneyler yapanlar olsa keşke diyorum. Daha net görünür ben yanlış yapıyorum belki ama doğru yapan birileri var mutlaka aramızda ben de öğreneyim. Yanlış yapa yapa öğreniliyor sonuçta @arafs sen de bir dene bakalım nasıl olacak beni niye kayırıyor bu @smartmarket anlaylım :)

Sitede öyle yazıyor ama 2.3 kat civarı gönderiyor

bana niye 2.1 katı gönderiyor bu meret anlamadım ben şimdi, beyaz listeye özel olmasın 2.3 falan? :))

Bende de ezelden beri 2,1 kat gösteriyor ama 2,3 kat oyluyor, küçük bir tutarla test edin isterseniz :)

Valla ben gelen oyları tek tek topladım hep 2.1 oyladı beni, tekrar tekrar deneyeceğim bakalım. :))

Whitelist'te olmayan @bilimkurgu adında bir hesabım daha var. Onu da 2,3 oranla oyladı bugün

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63759.51
ETH 3318.76
USDT 1.00
SBD 3.91