Men and women art series #5 : Problem Solution

in #art6 years ago

414d1e50-9365-412c-87ae-2448fdc9231b.jpeg


This is my entertaining artistic digital work.

Name : Problem Solition

Men and Women Art Series

#1 : Colors and see
#2 : Shopping
#3 : Sleep
#4: Chat
#5: Problem Solution

Scientific and Dogmatic Art Series

#1 : Talking


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

Merdiven yerine sandalye de kullanılabilir belki :)
Ya da surda bir gedik?
Emeğinize sağlık, çok güzel bir çalşma

Teşekkür ederim...

Elbette tek bir bakış açısı ile kavramlar tanımlanamaz. Aklıma gelen çokca fikirden sadece biriydi. Sizinkiler de neden olmasın?

Aklınıza gelen fikirler yeni fikirlere yol açıyor, kaynak oluyor bir bakıma.. Sanat da bilim de bunun için mükemmel araçlar bence..
Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum,
Selamlarımla

Eğlence amaçlı yaptığım çalışmalardı aslında. Sonra biraz derleyip toparlayıp bu mecrada bir devinime sokayım istedim. Stock photo sitelerine de .eps formatında yüklemeye başladım bir taraftan. Dediğim gibi temelde rahatlayıp, kafamı dağıtmak için yaptığım çalışmalar. Birşeylere kaynaklık edebiliyor ise ne mutlu bana.

İlginize teşekkür ederim.
Saygılar,

İlgiyle takip ediyorum, kolay gelsin

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63715.95
ETH 2946.35
USDT 1.00
SBD 3.55