You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dilek Kuşlarımla @smartmarket Deneyi

in #art6 years ago

Kuzum sen harikasın 😍
Senin sayende smartmarket i nasıl kullanacağımı öğrendim. Gönlünde ne dileğin varsa hayırlısıyla olsun inşallah 😍
Ben de senin gibi deneme yapacağım haftasonu.
Şu sıralar bir çalışma başlattım, yeni gelen kardeşlerimize destek olmak amacıyla 😃
Dün yoğunluktan bakamadım sayfana benden de bahsetmişsin, bak ne güzel oldu profil resmim ellerine sağlık güzelliğimmm🤗🤗🤗

Sort:  

Evet, çok sevindim görünce 🤗güle güle kullan @baycan@smartmarket le ilgili @arafs da yorum olarak bir şeyler yazdı. Aslında yorumları da oku istersen deneme yapacaksan, çünkü ben şanslı olduğum için deneme yaptığım gece böyle bir sonuç almış olabilirim diye. Tabi yine deneyeceğim başka bir gece uygun olduğum zaman 😍 Yine de çok büyük bir miktar olmadığından 0.1 göndere göndere denenebilir.
Gönlümüzdeki dilekler beraberce kabul olsun 🤗

Steemit turkiye kanalında sohbet Kanalının alt kısmında motive ekibi kurdum oradan takip edebilirsin kuzum yaptıklarımızı🤗 istersen katılabilirsin de.

Çok teşekkür ederim @baycan bakacağım inşaallah bugün :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63236.79
ETH 3280.48
USDT 1.00
SBD 3.85