Sort:  

evet ama henüz mezun olamamış hali :) el emeği ve işlevsel hediyeler bir diğer ortak yönümüz. ilk paylaşımınızı okudğum an size cok ısındım :)

paylaşımlarınızdan hala öğrenci olduğunuzu tahmin ettim açıkçası :D
hatta temel tasarıma dair paylaşımlar yapmışsınız ve buradan çıkarımla birinci sınıfta okuduğunuzu düşündüm :)) yanlışım varsa düzeltin :))
kocaeli üniversitesinden uzatmadan mezun oldum, yani çalışan bir öğrenciydim, mimarlığa dair kafanızda herhangi bir soru-sıkıntı olursa ya da muhabbet etmek isterseniz ben buradayım :))

şu ara okulda temel tasarım dersinde yaptığımz çalışmalarla ilgili bir post hazrlıyordum. ancak o dersi vereli 4 sene oldu. tarih derslernden geçemediğim için mezun olamadım onlarla boğuşuyorum bu dönem :) muhabbet etmeyi çok isterim discordapp kullanıyorsanız oradan iletişeme geçebiliriz :)

yaa mezun olmanıza ramak kalmış o zaman :))
discordapp kullanmıyorum. geçenlerde bu uygulamayı ilk duyduğumda nedir bu diye düşünmüştüm ama araştırmaya vakit olmadı, bugün-yarın özellikle sizin için araştırıp katılırım ben de :)

Tr toplulugunun buluşma noktası diyebilirim. Steemitte güncel olayları takip edebilme, tr toplulugu ile iletisime gecip muhabbet edebilme soru sorup yardimlasma gbi birçok olanagi sağlayan bir uygulama. Katılmanızı öneririm

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 68321.07
ETH 3570.72
USDT 1.00
SBD 3.18