You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dilek Kuşlarımla @smartmarket Deneyi

in #art6 years ago

Hocam yanlış anlaşılmasın, benimkisi sadece bir öneriydi. Şartı gibi algılanmasını istemem. En az 2.3 olması daha iyi olur diye öyle yazmıştım. Sonuçta kimsenin zarar etmesini istemem. Gönül ister ki herkes kazansın.

Sort:  

Olur mu öyle şey, tabi ki çok memnun oldum buraya bilginizi yazdınız ve çok düşüncelisiniz. Zarar etmek istemem o yüzden dediğinizi dikkate aldım, zaten zarar da etmedim sayenizde, güveniyorum ben sizlere, harika arkadaşlarsınız :) Şimdi merak ettiğim bir başka konu daha var, ama bugün biraz meşguliyetim olduğundan paylaşıma ekleyemedim. İnşaallah o sorular da da yol gösterici cevaplarınız hepimizin faydasına yazılacak buralara. 1 kişi bile faydalanıyorsa ne mutlu. Kaldı ki ben, iyi ki sizin gibi steemit arkadaşlarım var diyorum. 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63138.90
ETH 3290.65
USDT 1.00
SBD 3.89