ka 57-61 kg papa

in #art6 years ago

image
Kg Yetagun a Palakila kualua, Over a Lao mokomoko ma London, Brazil kakahiaka i loko o 67-71 kg papa kualua သိယာ Goh Star Development a Thai kualua e paʻi me ka uhane meakino. Hapaha-hope loa ma luna o 13 May, i ka lua o ka ÷ ń i loko o ka 57-61 kg papa me he keʻokeʻo peacock a me Thai mokomoko hanana ခွမ်း Red, kona kūpaʻa, a me Thai mokomoko 61-66 kg စိုးထက် a Thai mokomoko hiki paila Uh, Olive mea eleele a me Kahuli Aku Min Aung, 67-71 Hawaii kuko Chinese kualua a me na pohaku, brimful Maung Maung a e paʻi me ka laau awahia. '' No ka mea, o ka ń Championship, e lilo kânaka. Ka lohe ke ike i ke kulanakauhale o kona wahi lulu poʻe kauwā, Ke Kanal Ua kau aku i ka olelo. E ho'āʻo nei e hana. A e stereotypical haole âlapa pôhili mua keia ń, Ke Thailand mokomoko Poʻokela Honua kāʻei haawe hou mea hoʻohana, a me ka nele i ka '' na organizers Sai Scott olelo mai. Kalaka nui-hope külike ma June 3 a me ka ka anu u hope mea ma August 12 e e paa. I ka hoopapa, hoopapa ke uku 'ilikai, wale 57 a hiki i 61 kg papa koa, $ 25 miliona 61-66 kg, waiho Au A Kupa, 30 K 67-71 kg papa champion e e kumu kāki 40 Lakh. Ke hou hanauna paa လက်ဝှေ့ပွဲများ hoʻouka hou aku au i aa ihoiho e e paa i ka elima, a $ 0 uku, သောင်းခွဲ kau a me ka iwakalua.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56