noho e like

in #art6 years ago

image
I kēia manawa, ke kauhale, Nā kama'āina holo'ē aʻe ia i pakele wahi no nā haumāna, School haumāna hele aku hoʻi i kā lākou mau kauhale ma mua, 'oe makemake e noho e like Tanai wahi ma Kachin State မိုးကောင်းမြို့နယ် kaua ana ma April 20, နမ္မတီးʻino, ua i oi aku mamua o na tausani hoʻoneʻe. Ke hoʻoneʻe ma Kachin moku'āina ma April 24, 384 mauʻeke o ka laiki a me ke dala mea lāʻau lapaʻau, Ke k-ʻona nō mosquitoʻupena a me ka ai i ka poe iʻa. '' Social Affairs Kuhina Dr Lwin mea Hehe e hoʻomaʻa nā makaukau mau eiiaiaeu hana a he leo, e like me ka puaʻa. Mākaukau pono elua wale no e hiki ke hoʻi ka hale i ka wa i pau a puni ia. No laila, inā he wahi lili, a me ka paipai pū, '' ua hai aku la i ke alohilohi hoʻololi ai Htoi ma April 24, Kachin State, Social Affairs Kuhina Dr Thin Lwin hai aku la ia i ka pale kaua.
Ehlome ezimbili kuphela elula ukuze bakwazi ukubuyela ekhaya ngokushesha alizungezile. Ngakho, uma kancane nomona futhi abe yisikhuthazo, '' usho kanje etshela ukuqhela siyakhazimula Htoi mhlaka-24 Ephreli, SaseKachin, uNgqongqoshe wezaseKhaya Social uDkt Izacile Lwin နမ္မတီး watshela ukugwema impi.주위의 모든 자마자 집으로 돌아갈 수있는 것은 두 편리 무장. 약간의 질투와 격려한다면, ''그녀는 4 월 24 일에 눈부신 변화 Htoi 말했다, 카친 주, 사회 장관은 박사 얇은 Lwin နမ္မတီး 전쟁을 피하기 위해 말했다.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50