You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kurabiye Saati 2 ve @doctorbishop’un İstediği Resim

in #art6 years ago

Ne demek, ben teşekkür ederim. zihnim biraz meşgulken çizdim ama benim için de güzel bir deneyimdi. :) @punky önerileri süper zaten, ilk botları kullanmaya başlamam adam akıllı onun paylaşımlarıyla oldu. Umarım bu @minnowbooster botunun nasıl bu kadar büyük gönderimleri kabul ettiğini bilen biri çıkar. Çünkü öyle bir durumda zarar etmek pek mümkün görünmüyor gibi. Tabi iki oranlı oy olunca durum nasıl olur onu da bilmiyorum. Aslında bu kadar debelenmeye de gerek yok. Yüksek oranda @minnowbooster botuna ödeme yapan arkadaşlardan birine sorup öğreneblirim. Sadece önce steemitte bir paylaşım yapıp nabız yoklayayım dedim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65999.51
ETH 3019.75
USDT 1.00
SBD 3.71