You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dilek Kuşlarımla @smartmarket Deneyi

in #art6 years ago

Deney iyidir, ne olduğunu anlamak açısından istsatistikle de birleşince inanılmaz işe yarar :)

Smartmarket 4 kat oy vermez ama dün de bahsettiğim gibi bu tarz botlara yapılan gönderimleri takip eden hesaplar, botlar var. Sen gönderim yaptıkça onların radarına girmiş olabilirsin, ufak ufak oylamış olabilirler. Bir de oylandıkça yazın biraz daha göz önüne çıkmışsa başka kullanıcıların dikkatini çekmiş olabilirsin.

Tam sonuçlar için deneye devam et bence :)

Sort:  

Hımm anladım, belki gece saatlerinde yaptığım için öyle oldu, ben de bilmiyorum ama en kötü 2.2 kat döndü yani 0.1 sbd. Sizin deneyinizi de bekliyorum. Öğrenmem lazım, eğer emin olsam yatırım da yapacağım aslında, ama öğrenmeden dışarıdan para girmek istemiyorum platforma. Yazılarınız karar vermemde çok etkili olacak. Belki de gece çok şanslıydım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63658.84
ETH 3310.62
USDT 1.00
SBD 3.92