Sort:  

Ben bu botların ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışırken böyle bir şey yaptım. Ama diyor ki @arafs bu hesap yanlış çünkü @smartmarket 1.8 ve 2.1 kat arasında oylama yapar. Ben bir hata yapmadım gibi geliyor hesapta. Şimdi o da deneyecek 0.1 SBD göndererek. Sonra anlayacağız. Belki de ben hatalı hesaplamış olabilirim diye kontrol edecek. Siz de bakar mısınız bir acaba, durum şu:

  • Dün bir içerik yayınladım
  • Jumbot geldi oyladı üye olduğum için
  • sonra ben gece kalktım ve paylaşımım altında 0.62 değerini gördüm.
  • sonra her yarım saatte bir @smartmarket botuna 0.1 SBD gönderdim. (10 kere tekrar ettim bunu yani 1 sbd harcamış oldum)
  • son durumda gönderimin değeri 3.86 oldu.
  • yani 1 SBD harcayıp, +2.24 değer arttı. Kürasyon ödülü falan düşünce de 1.68 SBD benim karım olmuş oluyor 7 gün sonra, bunun yarısı SBD bir miktarı da medyana gide diyor @arafs o tamam zaten, kabul
  • ama hesabımda yanlışlık olabilir dedi arkadaşlar, belki siz de bakarsınız bu yazdıklarıma göre.

@arafs doğru demiş ama şu var, @smartmarket % gücü oranlı oylama yapıyor,gücü yetmezse iade yapar (tekrar yapılınca ne olur bilmiyorum,denemedim,ilk defa duydum). 7 gün sonra yarısı sbd gelmiyor. Ayrıca kura bağlı olarak şuan örnek olarak size verilen 10sbd olan bir oy, yarın sbd düştükçe eşit orantılı olarak düşüyor,artarsa az artıyor :) Bot oyları için(daha doğrusu kendi oylaması için) @arafs güzel bir post yazmıştı, yani sbd 10$ oldu, bire 10 alırım yanlış anlaması olmasın. Sanırım oradan ve sbd düşüş çıkışıyla karışıyor ortam :)

Anlamadık işte, dün gece eşimle de çok baktık, hesaplarda bir karışıklık var gibi geldi. Asıl konu zarar dediyor muyum etmiyor muyum meselesi, bir de bu zarar sa ne kadar olur yaklaşık, kar sa ne kadar olur diye bir araştırma. Cevapladığınız için Çok teşekkür ederim, eşime bu mesajı da okuyayım da tekrar bir hesaplarımızı kontrol edelim. Bence steemitin en zor tarafı bu hesaplar. Ellerinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63759.51
ETH 3318.76
USDT 1.00
SBD 3.91