2D Game Asset - Sword Drawing with Adobe Photoshop CC - [ 2B Oyun için Kılıç Çizimi ]

in #art5 years ago

Recently I've been working on improving my digital drawing skills and watching lots of youtube videos and tutorials. After hundreds of hours of tutorials and speed painting videos i decided to give it a try and make it my own game asset. I am red-green color blind so, I mostly pick colors from other artworks and work with R G B numbers. I dont trust my eyes about colors. Anyway lets get to the drawing.

Bir süredir digital çizim üzerine kendimi geliştirmek üzere çalışmalar yapıyorum. Youtube'da bununla ilgili tutorialler ve speed painting videoları izliyorum. Yüzlerce saat tutorial izledikten sonra, artık yeter bukadar izlemek dedim ve kendim de bir çizim denemeye karar verdim. Kırmızı-yeşil renk körü olduğum için renkleri çoğunlukla var olan artwork'lerden alıyorum ya da R G B renk kodlarıyla oluşturuyorum. Renkler konusunda kendi gözlerime asla güvenmem. Neyse hadi çizime dönelim.

sword.png


I wanted to make a little beginner's sword. The one they gave you when you start the game that has +3 str or something ^^ I made the sword in Sketchup Pro in 3D and take a screenshot of the model to import it on Photoshop. Then start to paint the sword. That way I didnt have to worry about perspective or any dimensions. This method really works like a charm. I did similar thing with one of my old post which i drew a magic potion from 3D model.

Her oyunda olan başlangıç seviyesi küçük bi kılıç yapmak istedim. Hani oyunun başında size verdikleri dandik +3 str'si olan. Sketchup Pro'da 3 Boyutlu modellemesini yapıp, bunun ekran görüntüsünü alarak Photoshop'a taşıdım. Sonra bu model üzerinden digital çizime geçtim. Bu sayede perspektif ya da ölçüler hakkında çok düşünmeme gerek kalmıyor, zaten modelini yaptığım için herşey model üzerinde doğru şekilde çizilmiş. Bu metod gerçekten çok işe yarıyor, daha önceki çizimlerinden birinde büyülü iksir şişesi çizmiştim, bunu da yine 3 boyutlu model üzerinden çizmiştim.



sword-upgrade.png


Well, of course if we have a sword we need to upgrade it with some gold , dont we? I make an upgraded version of the sword too, a little bit longer and a magical glow on it ^^ This drawings took me about 2 hours to make. The process is really slow you need to take your time and be patient. I work with brushes on opacity %5 and paint over and over again to have a good looking surface.

Madem bi kılıç yaptık, bunun bir de geliştirmesi var değil mi? Hani bir kaç altın harcayıp elimizdeki kılıcı bir üst seviyeye geliştiririz ya? Bir seviye üstü olan versiyonunu da yaptım, biraz daha uzun ve daha parlak. Çizimleri yapmak aşağı yukarı 2 saatimi aldı. Süreç gerçekten yavaş ve sabır istiyor. Fırça opaklığını %5 e getirip yüzlerce fırça darbesi kullanrak yavaş yavaş bir yüzey oluşturmanız gerekiyor ki yüzey güzel gözüksün.

What I used.

Google Sketchup Pro : 3D modelling
Adobe Photoshop CC : Painting
US Logic Lapaz Graphic Tablet

I follow Jaysen Batchelor's tutorial on youtube. Give him a like from me ^^

Ne kullandım?
Google Sketchup Pro : 3 Boyutlu modelleme
Adobe Photoshop CC: Digital Boyama
Us Logic Lapaz Grafik Tablet
Jaysen Batchelor'un youtubedaki bu rehberini takip ederek bu çalışmayı yaptım.


Sort:  

Hocam elinize sağlık güzel olmuş. Anlamak için soruyorum, birinci resim 3d programdan çıkmış hali ve 2.resimde photoshopta yapılmış hali mi ?

Hayır ikisi de Photoshopta çizilmiş hali. 3D modelleri üzerine çizmek için kullanıyorum sadece. Buradaki yazımda daha net anlaşılıyor. Modelin fotoğrafı olmadığı için dahil etmedim bu konuya.

Anladım çok güzel olmuş, elinize sağlık

Teşekkür ederim, kendimi biraz geliştirdiğimde bir oyun yapma düşüncesi var, hayırlısı bakalım, umarım yapabilirim ^^

süper olur bence :) bende aynı düşüncedeyim ama görsel olarak değil.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00