You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Watercolour art] A girl covered with with paint on her hands and face

in #art6 years ago

Mooi werk. Ik heb zelf nog weinig ervaring met aquarel potloden al heb ik ze wel al jaren liggen :) Alleen gewerkt met gewoon aquarel en kwast. Maar dit inspireert me toch eens te moeten gaan proberen :)

Sort:  

Dat is wel een compliment :) Dank je wel! Jij maakt echt super gave dingen heb ik gezien.. Ik ben vorig jaar ook mijn tekenkriebels eerst gaan oppakken met markers en dan inkleuren met felle kleuren vooral.. Maar moet zeggen dat dat ook bij gebrek aan beter was (wij woonden in spanje op een plek waar ik van de "chino" alleen spullen kon halen en dat was vooral rommel helaas). Nu kwam ik hier in Budapest een echte tekenwinkel tegen met van alles te koop ook schilder materiaal, dus heb die potloden gekocht en ben fan. Heb een keer de iets goedkopere gekocht, (ze hebben 2 merken hier) en daar had ik meteen spijt van, ben ik de volgende dag gaan ruilen deze rulen echt! Ben benieuwd wat je gaat maken... wel herkenbaar hoor, zo ligt er bij mij ook al een tijd een set met houtskool in de kast nu, waar ik alleen de gum en het potlood van heb gebruikt lol

Graag gedaan en ook dankjewel :) Het kan inderdaad heel wat schelen als je iets betere kwaliteit spullen hebt. Zo begon ik ook met goedkope verf en dergelijke. Ik weet nog dat ik zwart en wit mengde en paars kreeg....Voor mijn potlood werk gebruik ik Koh-I-Noor Hardtmuth en Canson papier (erg goed papier). Ik heb in de buurt een hele grote Arts and Crafts winkel waar ik soms heen ga en veel te veel meeneem....Zo heb ik nog gekleurde houtskool potloden en andere merken die ik amper heb getest haha. Maar zodra ik een creatieve ingeving heb is het fijn de spullen al te hebben ;)

Ik heb nog iets liggen wat ik met balpen wil afmaken en dan kleuren met aquarel (en eventueel aandikken met aquarel potloden) maar ik ben iets teveel dingen gestart dus gaat nog even duren....

Heb het ook met tekenboeken die verzamel ik op een of andere manier. Vaak veel te vinden in tweehands winkels zoals noppes. Nu nog allemaal lezen... ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.54
ETH 3092.31
USDT 1.00
SBD 3.87