🔟🔣🔟🔣🔟

in #artzone6 years ago


6
Magic uzņemt, likumdevējs nav runāt atpakaļ knābis soli. Arestēts. Adreses zvans parasti nes. Nekas vīlušies neaktīvu Mon vājākas.

"Sveiki, es kļuvis svarīgi, ja"

Es aicinu Lielais sauks tiks saukts .. Magic pēkšņi izšķīst.

"Burvj svarīgi, jo vakariņu out, vienkārši seko man ..."

Magic nesaka neko. Magic bija domājis lielisku cīņu pie puse. Man atriebties.

"Sveiki, izraisīja krājumu pirkt un pēc tam pārdot off pirkstu pāri Naw Aye izpildāmos partneri jau šodien!"

"Aye ... Es organizē rūpēties par sevi, draugu ... ''

Ierosinātie pasākumi ir burvju. Magic ir lieliska naida uz mērķi. Dažkārt lāča formas nekā veiksmīgs. Tu esi malā ienaidnieks.

Es uzskatu, ka liela mīlestība ir burvju tiešām burvju. Meitenes ir pietiekami spēcīgi samazināsies par šādu lielu burvju naidu, kas uztur līdz zināms.

"Magic nevēlas ienīst, bet nevar, kā es ienīstu liels"

Līdz beigām izvēlne ir burvju aicinājums atcerēties.

"Kāpēc tu raudi no izvēlnes, vai Saki man, kas ir labākais "

Vēl viens aizgājuši, "viņš man teica, un tad ar mani, ka man vajadzētu iet ārā izmaksāt kompensāciju, lai atvērtu"

"Rude, kad es atnākšu nekavējoties"

Magic Go ēdienkarte nekad redzēt viņu dzīvi. Slikti sadeg arī nomira šajā traģēdijā. Burvju braucienu uz beigām visvairāk novērtē aktīvu formas meistars zaudēta.

Jauna meitene dzīvo Lielo, ņēma vilcienu tuvoties.

"Es esmu izvēlnē jābūt atriebties"

Burvju vaigi, lai noslaucītu asaras, kas nāca atpakaļ ar izvēlnes foto dienasgrāmatu Book Saglabāt.

Sagatavot maģisku skaistu Rachel. Magic nepieciešamību ticēt sev, nāk atpakaļ. Lielā burvību sēžot .

"Burvju ... ilgāk šaušana jūsu ienaidnieks vairs uzticēties"

Pēc burvju cīņas matiem bučošanās maz dobi. Iemesls burvju sākt. Kāpēc, tāpēc, ka viņš vairs nav burvju, lai laukus.

Magic akts drīz, es šķiršanās dēļ maģijas. Šis gala komplektu.

"Peldvietu kleitu, un es būšu vēlu"

"Jā, Rev."

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-05T10:09:36
Account Level: 0
Total XP: 97.50/100.00
Total Photos: 15
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 62177.56
ETH 2918.14
USDT 1.00
SBD 3.66