ရာဇ၀င္​တြင္​မဲ့ ပုံျပင္​

in #artzone5 years ago

အေမ(၃)ေယာက္ရဲ႕ ပံုျပင္
•••••••••••••••••••••••••••••

တစ္ေန႔မွာ အေမသံုးေယာက္
စကားလက္ဆံု က် ေနႀကပါတယ္။

အဲဒီအထဲက မိခင္တစ္ဦးဟာ
စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ ေျပာပါတယ္။
"မိသားစုေတြ
ရွားရွားပါးပါးဆံုရတဲ့ ႏွစ္သစ္မွာေလ
အေဖ့အလုပ္ကို
အေမြဆက္ခံထားတာ
မၾကာေသးတဲ့ သားက
အသစ္စက္စက္ ဇနီးနဲ႔ အတူ
အိမ္ျပန္ေရာက္လာခဲ့တယ္။

ကၽြန္မတို႔အားလံုး
အိမ္မွာ
စားစရာေတြ၊ အသားကင္ေတြ
လုပ္စားၾကတယ္။
သားက
အသားကင္ေတြကို တစ္ကင္ၿပီး
တစ္ကင္ သူ႔မိန္းမပန္းကန္ထဲ
ျပည့္လုနီးပါး ထည့္ေပးေနခဲ့တယ္။

အေမလုပ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕
ပန္းကန္ထဲမွာေတာ့
အသားကင္ တစ္ကင္မွ
ရွိမေနခဲ့ဘူး။
ဒါကို
သားကမျမင္ခဲ့ဘူး။
ကၽြန္မရင္ထဲ ဟာေနတာကို
သူ
ဘယ္ေတာ့မွ မျမင္ခဲ့သလိုေပါ့။

လြန္ခဲ့တဲ့ လအနည္းငယ္က
ပိုက္ဆံေတြတနင့္တပိုး အကုန္ခံၿပီး
သူ႔ကို ကၽြန္မတို႔
မဂၤလာေဆာင္​ေပးခဲ့ရတယ္။ အိမ္အသစ္ဝယ္ေပးခဲ့ရတယ္။

သူတို႔ရဲ႕ စားဝတ္ေနေရးေတြကို
ကၽြန္မတို႔ တာဝန္ယူခဲ့ရတယ္။

ဒါနဲ႔ေတာင္
ကၽြန္မအတြက္
အသားကင္တစ္ကင္ကို
သတိတရနဲ႔ ထည့္ေပးေဖာ္မရခဲ့ဘူး။
ရင္နာလိုက္တာရွင္"

ပထမမိခင္ရဲ႕အျဖစ္ကိုၾကားေတာ့
ဒုတိယမိခင္ကလည္း
ရင္ဖြင့္စကားဆိုပါတယ္။

"အိုး...ရွင္...
ရွင္က
ရွင့္သားရဲ႕
အသားကင္ေလးပဲ
မစားရတာပါ။
ကြ်န္မေလာက္
သိပ္အျဖစ္ မဆိုးေသးပါဘူး။

ရွင့္ေခၽြးမကို
ရွင္ ဦးစားမေပးရတာပဲ
ရွင္ ကံေကာင္းၿပီသာမွတ္ပါ။

ကၽြန္မရဲ႕
မၾကာခင္ကမွ
ႏိုင္ငံျခားကျပန္လာခဲ့တဲ့ သား
ကၽြန္မကို
ႏိုင္ငံျခားျပန္ ေသာ့တဲြတစ္တဲြ
လက္ေဆာင္ဝယ္ေပးခဲ့သတဲ့။
သူ႔ႏွမကိုလည္း
ေသာ့တဲြတစ္တြဲလက္ေဆာင္တဲ့
ဝယ္ေပးခဲ့တယ္ ။

ေဟာ..
သူ႔ခ်စ္သူအတြက္က်ေတာ့
သူ႕လစာႏွစ္လစာကို အကုန္ခံၿပီး
Cartier မိန္းမပါတ္နာရီတစ္လံုးကို
ဝယ္ေပးခဲ့တယ္ ။

သူက
ကၽြန္မကိုေမးေသးတယ္ရွင့္ ။
နာရီက တန္ဖိုးနည္းေသးလားတဲ့?
အဲဒီအခါ ကြ်န္မလည္း
နည္းတယ္ထင္ရင္ ကၽြန္မကိုေပးၿပီး
နင့္ေကာင္မေလးကို
ဒီေသာ့တဲြ ​ေပးလိုက္ပါလားလို႔
ကၽြန္မကရဲြ႔ၿပီး ေျပာလိုက္ပါတယ္။

တကယ္လို႔
နင့္ေကာင္မေလးက နင့္ကိုတကယ္ခ်စ္ရင္
ေသာ့တဲြေပးေပး ဘာေပးေပး
ယူမွာေပါ့လို႔ဆိုၿပီး
အဲဒီနာရီကို
ကၽြန္မ လုယူလိုက္တယ္ေလ။

ဒါကို ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက
ကၽြန္မကို စိတ္ဆိုးတယ္။ တြန္းတယ္ေလ။
ကၽြန္မအျဖစ္ကမွ ပိုရင္နာဖို႔
​ေကာင္းတာပါရွင္...

"မိခင္ႏွစ္ဦးရဲ႕ရင္ဖြင့္သံကိုၾကားေတာ့ တတိယမိခင္က
သက္ျပင္းရွည္တစ္ခုကို
ေလးေလးသဲြ႔သဲြ႔ခ်ရင္း...

"တျခားရႈေထာင့္ကေနၾကည့္ရင္
ရွင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အျဖစ္က
ရင္နာစရာ မေကာင္းပါဘူးရွင္..

သားက ကိုယ့္မိန္းမအေပၚ၊
ကိုယ့္ခ်စ္သူအေပၚ ေကာင္းတယ္ဆိုတာ
သူတို႔ခ်င္းအရမ္းခ်စ္ႀကိဳက္ၾကလို႔ေပါ့။

သားကို
တကယ္ခ်စ္တဲ့လူ
ရွိတဲ့အတြက္ ရွင္တို႔ဝမ္းသာသင့္တယ္။
အခ်စ္ပင္လယ္ထဲ ေမ်ာေနသူႏွစ္ဦးဟာ
ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကို
သိပ္သတိမထားမိတတ္ၾကဘူး။

ေလထုနဲ႔တူတဲ့ အေမကုိ
ပိုလို႔ေတာင္ သတိမထားမိၾကပါဘူး။

အေမဆိုတာ
သားသမီးေတြရဲ႕ ေလထု၊
​ေအာက္ဆီဂ်င္ျပတ္တဲ့အခ်ိန္မွပဲ
​ေလထုရဲ႕အေရးပါတာကို သူတို႔
သိၾကတယ္ေလ။

အေမေတြကလည္း အေမပါပဲ။
သားသမီးေတြကို
ဘယ္ေတာ့မွ ေအာက္ဆီဂ်င္ကို
အျပတ္မခံခဲ့ၾကပါဘူး""

ကၽြန္မမွာ
အသက္(၃ဝ)အရြယ္
သားတစ္ေယာက္ရွိတယ္။

သားရဲ႕ခ်စ္သူက
ကြန္ျပဴ တာသင္တန္းဆင္းပါ။
သားဟာ ေန႔တိုင္းအခန္းေအာင္းၿပီး
ကြန္ျပဴ တာနဲ႔ပဲ ရည္းစားျဖစ္တယ္။

အိမ္ထဲကအိမ္ျပင္ မထြက္ဘူး။
ကၽြန္မလည္း
ႀကည့္လို႔မရတာနဲ႔
ေန႔တိုင္း
သူ႔အခန္းကို ဝင္ရွင္းေပးရတယ္။
စားစရာေတြ ယူသြားေပးတယ္။

ဒါေတာင္ သူက
ကၽြန္မကိုရႈပ္တယ္ဆိုၿပီး
အခန္းျပင္ဖက္ကို ေမာင္းေမာင္းထုတ္တယ္။
တြန္းထုတ္တယ္ေလ။

ကၽြန္မအျဖစ္ကမွ
တကယ့္ရင္နာစရာေကာင္းပါတယ္။
ဒီသားကို ဘယ္အရြယ္အထိ
ကၽြန္မျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ရမလဲ
မသိေတာ့ပါဘူး။

တကယ္လို႔
သူ႔မွာသာ
တကယ့္ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ရွိရင္
အဲဒီခ်စ္သူကို ကၽြန္မ
အသားကင္ေကၽြးႏိုင္ပါတယ္။
Cartier နာရီေလး လက္ေဆာင္
​ေပးႏိုင္ပါတယ္" လို႔ ေျပာၿပီး
ငိုခ်လိုက္ပါေတာ့သည္​။

ပံုျပင္ေလးက ဒါပါပဲ...
တစ္​ခုခု​ေတာ့ ရသြားပါ့မယ္​။
image

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62423.21
ETH 2897.82
USDT 1.00
SBD 3.56