[PL/ENG] The Vasto of White

in #artzone4 years ago

done.png

[PL] Namalowanie tego zajęło mi więcej niż bym chciał, w pewnym momencie miałem już dość dłubania nad tą ścianą i chciałem wziąć się za rysowanie czegoś innego. Z efektywnością prac przeszkodziły mi na pewno sesje w skyrimie i blenderze. I patrzę że pisałem o rysowaniu tego 22 dni więc jest to zdecydowanie więcej niż chciałem, miałem nadzieję spędzić przy tym max tydzień.

Sam malunek jest moim wyobrażeniem jednej ze scen opisanych w fanfiku bleacha "The Vasto of White", fanfik opowiada o postaci Shiro Emiyii z uniwersum Fate/ (nasuverse) w roli pustego z serii bleach. W dużym skrócie myślowym puści w bleachu to dusze ludzi które utracił człowieczeństwo spowodo jakiegoś żalu po śmierci i im silniejsze się stają tym więcej go odzyskują, a Shiro ze swoją dość tragiczną historią zostawania "bohaterem" świetnie się w to wpasowuje.

[Eng] Painting this one took me much longer than I really wanted to, and some point I was sick on working on this wall, on top of that I really wanted to draw something else already. Playing Skyrim or sessions in blender did not help a lot with my painting. So yes, I wanted to do it in a week or so and get to the next painting.

The painting itself shows how I imagined certain scene from bleach's fanfiction "The Vasto of White", story is about Shiro Emiya from fate/ series(nausverse) as hollow from bleach. Long story short, hollows are souls of humans who lost their humanity due to big regrets. The stronger they become, the more human-like they are, and Shiro with his tragic story of becoming a hero is perfect fit for this setting. So I definitely recommend this one.

Etapy:

01.png

02.png

03.png
done.png

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66739.81
ETH 3087.19
USDT 1.00
SBD 3.73