ALJK

in #artzone6 years ago

a💜 Hnee 💜

[Deel 2]

Volgende ... ek het gelag. Wonderlik in die lente
Drie basiese idees.
...
In die verlede is water iets wat nie saak maak wat jy eet nie
Ek het uitgegaan
...
Vertel diegene wat my liefhet.
Ons wet is gedoen
...
Ek bid dat ek nooit meer sal leen nie
snags
...
Zarmut somer en ဂျူလှိုင် krediet
Ek het die antwoord
...
Ek is lief vir daardie slaaf
...
Ek probeer om die vier geluide te hoor
👂👂👂💗💗💗
...
'N Swart oog met 'n swart oog smelt in die oplossing
Groei, nie 'n fliek nie
...
Dit word algemeen gesien dat die einde van die land haat en haat is
Wat die reënbehandeling betref, het BMS Bido begin
...
Liefde is die verkryging van liefde
Goeie sakemanne, maar uit liefde
.. Ek het al lankal in baie van hierdie inisiatiewe belang gestel
...
Jy is nou gelukkig. Hy het die verbinding nie maklik gesien nie
Dit duur ongeveer drie maande
...
Alhoewel ဂျူလှိုင်.
...
Vuur kom ဂျူလှိုင် ည့ ******** .. vir gaste
Ek bedoel, soos 'n slegte voorkoms na my toe kom ...
...
M .. .. voeg by ...
Dit is 'n goeie
...
Van hierdie punt af het ek hard liefde probeer
Warm, ek probeer om op die bladsy te werk
....
Jy skree amper. Ek dink ek gooi ဂျူလှိုင်
Ek het die dinge waarvoor jy uitsien.
...
Hoe om my te help, ek werk sleg हूँ ...
Chokeed ... Ek ... Ek is nie irriterende stroop nie
Ek ... Ek is pyn
...
Ek weet dat dit lyk of trane huil ... ..
.....
Jammer, blykbaar. Jr Hlaing, skree, ek is
Ek skree nie of doen enigiets nie ...
Ek het ...
...
Niemand sê ek kom nie
😒😒😒
...
Prente is verwyder
My gunsteling werk vir kinders
...

Vriende, studente moet ontsteld wees ...
Ek is jammer
...
Nee, ek vra my om verskoning nie voorheen nie
Ek het nie regtig van myself gehou nie, ek het dit warm gevind
Ek het baie trane soos 'n baie
...
Ek sou sê ek was koud
...
Ek werk sewe dae, want ek wil na die hospitaal toe gaan
...
Nou kan ek my motor stuur
Ons stuur jou
....
🚘🚥 !!!!!!!!!!!
...
ဂျူလှိုင် Ek glimlag en ek sing dit baie
🎵🎵🎶🎶
....
Oké, ek sal dit wys om jou my gunstelingstyl te wys
Ek sal in die middel wees om my gelukkig te maak
...
koue

...
Ek dink ek is lief, ek verstaan ​​nie. My geld
Tot dusver, indien nie, vul asseblief in
Al jou doelwitte Jou doelwitte is nie reg of verkeerd nie, want
So ek is op pad na die einde van my laaste bestemming en stuur dit aan my wat ek gaan ontmoet. .. ..
Jy is gelukkig en gelukkig, sodat ek nie kan sluip sonder om dit te ignoreer nie
Net soos jy 'n koel gereedskap wil kies ...
Dus, die sonlig het geen sin en eindig nie
Baie mense
...
Moenie iets doen nie
...
Die hospitaal is hier gesluit
..
Poryv is baie goed ... ek weet
...
Kom, kom ... Ek wil my baba hê.
...
Wat gaan jy doen?
...
½ Ek dink so
Gaan na 'n klein hospitaal
...
Ek sien
...
Die onderwyser sal probeer om dit gou te probeer
Hy was 'n tyd lank 'n onderwyser
....
Ja, ja
...
Wat word slawe genoem
...
Dogter, baba ... wanneer ...
Ek sal na ..... kyk vir pasiënte met hartaanval.
Jammer ..
....
!!!!

Sien afdeling [3]

Nou gaan dit oor hierdie epidemie
Jy is rond Wat as jy van die derde hou?
Ek dank u
image
Bel die nuus
Ek het na #MJLM gegaan

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-06T05:36:12
Account Level: 0
Total XP: 84.50/100.00
Total Photos: 13
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56