GJWK

in #artzone6 years ago

LLainlaing mga hamtong
Ang gitawag nga "kahilom".

mga hamtong
Edad o presyur
Maayo ug mabination.

mga hamtong
Walay nasulat nga mga butang.
Na-encrypt nga pagpalig-on.

Ang uban daw hinog ug
Dakong suliran alang.

Sa gamay nga kaso
Walay gugma

bug-at
Mga Baha

Kung lisud ipaambit
Ako nahadlok sa hilabihan.

Ang pipila ka mga tawo gamay o dako, ayaw pagsinggit.

Wala ako mohilak. Ayaw pagluto. Dili ko molimud niini. Nagapuliki gihapon ako.
Utang Mga tudlo ug daghan pa
Dili.

Ang Departamento sa Maayo ug Dautan
Unsaon pagsulbad posible

Sa diha nga ang uban kalma nga mga tawo mga sayup,

Alang sa mga bisita
Hilom

GOSSIP
Hilom

Gawas sa komplikado nga hilisgutan.

Pag-ikyas အဖြေညှိ. Ang panahon wala magsulti sa kamatuoran.

Sa pagkatinuod, usa ka hamtong, ang gitawag nga "kahilum."

Kakapoy
Hilom nga kahilom

Uban sa kasakit
Hilom nga panahon

Kung maglakaw ka nga kalma unya
Dili na ko gustong makig-istorya.

Taas
kahilom
Usa ka mas sayon ​​nga solusyon.

kahilom
Imbis nga himuon kini nga publiko
Mas sayon ​​kini.

Kon kini magpabilin, ako kanunay nga matinguhaon.

Kini ang kalibutan sa mga hamtong
Hinay hinay
Usa ka maayong logo.

Morag kon dili kini molihok
Ababa

Ang mga butang dili mahimong buhian
Ang kinuha mag-anam og hinay.

Walay focus area nga magamit
Tin-aw nga posisyon

Mga maanindot nga serbesa nga beer.
Wala ko mangutana kung ngano.

Si Sue natabonan na nimo.
Aduna bay balud sa bagyo?
Ang hunahuna sa tawo kinahanglang makasabut sa tawhanong pagsabut.

Kung ang hangin nakabali sa pagtambal
Sa makausa pa nagsugod ako sa hinay ug hilom.

Ako nagpaingon na
Mas magulang nga amahan ni Jesus.
image
Hilom nga estilo aron makat-on.
CRD
bulawan

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60991.61
ETH 2921.47
USDT 1.00
SBD 3.56