kepercayaan

in #artzone6 years ago

image

Memulakan perniagaan anda
Sejak berusia 18 tahun
Kami melihat peningkatan jumlah orang
rakan sekerja
Belum pernah terjadi sebelumnya. Multi-Majikan
Belum pernah terjadi sebelumnya. jika tidak pernah
Tidak pernah melihat
Produk untuk lebih daripada beberapa ratus juta
Saya telah menyampaikan amanah
Saya telah mengalami ahli perniagaan
Bekerja dalam saham perkongsian
Walaupun saya perlu mengetahui sekarang
Hanya beberapa ratus juta dalam tangan
Ada orang-orang yang khianat

Beratus-ratus puluhan
sejak beratus-ratus
Beratus-ratus beribu-ribu
Beribu-ribu untuk laksa
Istilah လုပ်လာတဲ့
sampingan yang buruk saya
Telah dipamerkan oleh medan
Saya mempunyai suara hati yang jelas
jadi hari ini
kejayaan bertahan

benar-benar
Saya nampak begitu banyak bidang
memberitahu permata
tentang melakukan
wanita
Saya mula yuran
Persatuan itu manis
Hubungan yang baik
Caption tidak lengkap tanpa kontrak
Mangsa telah dipintal perak
Semua menambah
Beberapa ratus ribu
tentang ပါသွားတယ်
Menguji bangku simpanan yang rosak
Satu-satunya masalah dengan
Jangan sekali-kali di dunia ini
Tidak bodoh daripada Kazakhstan
Kazakhstan diliputi.

Wajah di dunia
janji ခပ်လွယ်လွယ်
Antara pemilik dan pembeli
Jika medan kaca
kaki tangan beliau
Rajah Cut kerja
Selepas berbaring di atas
Dia tahu semua kekusutan အရှုပ်ထုပ်
kebodohannya akan berkumpul di Kazakhstan

Jadi mengenai ekonomi
Saya menerimanya
pengurusan pemasaran
A risalah mengenai logik diketepikan untuk sementara waktu
Proses utama
Secara jujur ​​di tempat kerja
rakan-rakan saya
Untuk tetap setia kepada lebih janji
Yang paling penting
rama-rama hanya cukup
perniagaan perniagaan
yang tidak pernah
Tidak berjaya tidak akan berjaya
Menerima cincin dari tengah hari.

kredit ###

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 5.40 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.08
Server time: 12:16:58
Account Level: 0
Total XP: 31.30/100.00
Total Photos: 6
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Hello! I find your post valuable for the wafrica community! Thanks for the great post! @wafrica is now following you! ALWAYs follow @wafrica and use the wafrica tag!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55