duhet të nisem për në Muscat në mëngjes.

in #asdfg2 years ago

Pastaj mora certifikatën dhe shkova në spital dhe e quajta film dhe shkova në bankë dhe mora paratë dhe më pas bleva disa ushqime dhe u ktheva në dhomë.

Pasi erdha ne dhome shkova te freskohesha dhe pasi u freskova mora pjese ne ftesen e nje mikut tim pastaj kur darka ime mbaroi ne Tawat pastaj shkova ne dhomen time me parate e shokut dhe shkova ne dhomen time produktet qe une. pata në jetë që kisha do t'i çoj në vend dhe i paketova mirë.

Dhe pasi bëra paketimin, bisedova me shokun tim, pastaj pasi shoku i bisedës shkoi në dhomën e tij, unë shkova të flija duke luajtur disa lojëra pasi më zuri gjumi sepse fluturimi im është në datën 24 dhe më duhet të nisem për në Muscat në mëngjes.

Distanca nga So R në R Market është 300 KM. Zgjohem herët në mëngjes dhe i çoj të gjitha produktet e mia në treg dhe nga shporta fluturoj për në vend.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50