Kryptoniadan nasıl daha fazla oy alınır?

in #az6 years ago

source

Mehaba arkadaşlar bu postda kryptoniadan daha fazla oy almak için yapılması gerekenleri anlatıcam.

Önceki postlarımda kryptonia -nı anlatmıştım okuya bilirsiniz: 1  2

Bir kaç ay önceye kadar kryptonia bot larından aldığınız oy fazla değişiklik olmuyordu. Fakat tahminen bir ay önce değişiklik yaptılar ve bir kaç taktikle daha fazla oy ala bilirsiniz.

İlk olarak bu 3 hesabı takip ederseniz daha fazla oy ala bilirsiniz. @kryptoniabot  @kryptonia  @superiorcoin

Unutmayınki her gün ilk potunuza diğerlerinden daha fazla oy alırsınız.

Eğer kryptonia ve ya superiorcoin tag ini kullanırsanız daha fazla oy alırsınız. (neden "ve ya" dedim çünki birini kullanmanızla ikisini kullanmanız arasında oy farkı yoktur)

Daha fazla ödül verirseniz daha çok da oy alırsınız.


Yukardakiler kryptonia botlarının parametreleri. Şimdi birazda kendim taktik vereyim :)

Görev oluştururken tüm coinininizi kullanın. Bot oy verdikten sonra ise görevi silin ve paranız geri gelsin (Banlanma ihtimali olmsaın diye bir kaç kişinin yapmasını bekleyin)


Benim söyleyeceklerim bu kadar. 


Okuduğunuz için teşekkürler.


Sort:  

Congratulations @mahir12! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard and the Veterans on Steemit - The First Community Badge.

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Verdiğiniz faydalı bilgiler için teşekkür ederim. Dün bir görev açtım başarılı yazdı ancak bottan oy gelmedi nerede hata yaptım ki 😌

Galiba bir sorun var bende oy alamıyorum

Posted using Partiko iOS

Silip yeniden mi yapsak, 100 sup gitti

Denedim faydası olmuyor ama coinlerin gitmemesi için sile bilirsiz

Posted using Partiko iOS

Postunuz @bot-az və onun curation traili tərəfindən oylanmıştır. Təşəkkürlər.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkürler

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60682.45
ETH 2903.00
USDT 1.00
SBD 3.54