BCUG Lottery #1 [POOL]

in #bcug6 years ago (edited)

Lottery Image.jpg
Scroll_line.png
Lottery Number : #1
Lottery Start Date : 09.02.2018 - 12:00
Lottery Finish Date : 09.02.2018 - 23:30
Lottery Live Date : 09.02.2018 - 00:00
Live : Stream on #Dlive
Re-Watch : Watch on #Dtube
Winner List : Winners will receive awards within 24 hours of the lottery.
Recirculating Amount : 0 SBD

Piyango Numarası : #1
Piyango Başlangıç Tarihi : 09.02.2018 - 12:00
Piyango Bitiş Tarihi : 09.02.2018 - 23:30
Piyango Çekiliş Canlı Yayın Tarihi : 09.02.2018 - 00:00
Canlı Yayın : #Dlive üzerinden yapılacaktır.
Canlı Yayın Tekrarı : #Dtube üzerinden yapılacaktır.
Kazanan Listesi : Çekilişin ardından 24 Saat içinde duyurulacaktır.
Devireden Bakiye : 0 SBD
Scroll_line.png
1 Bilet = 0.1 SBD

Transfer :

To : @bcug
Amount : 0.1 SBD
Memo : You will write "Estimated Number" - "Lottery Number" in the MEMO section.

Example : 3-#1

The number you are guessing is 3
#1 lottery draw number here

You choose any number from 1-30. You indicate when you get the tickets you have chosen.

Transfer :

To : @bcug
Amount : 0.1 SBD
Memo : "Tahmin Ettiğiniz Sayı"-"Piyango Numarası"

Örneğin : 3-#1

Buradaki 3 tahmin ettiğiniz sayı
Buradaki #1 piyango çekiliş sayısı

1-30 arasındaki herhangi bir sayıyı seçiyorsunuz. Seçmiş olduğunuz sayıyı bilet alırken belirtiyorsunuz.
Scroll_line.png
NOTE : If there is no winner, the balance in the pool will be added to the next lottery draw.
NOT : Kazanan olmaması durumunda havuzdaki bakiye bir sonraki piyango çekilişine eklenecektir.
Scroll_line.png

Ayrıca bu postu beğenerek ve yorumlayarak bize destekte bulunabilirsiniz.

DQmRhDtjokAZnGKi4QwheqksKTFo6m4fsjMYsNNrsitC1xk (1).gif
Scroll_line.png

Sort:  

Katılım sağladım ...tahminimi yolladim...saat23:59 da bira açıp izliyor olcam...

Hemen bilet aliyorum.

Hayırlı olsun. Ben katılım sağladım. Biletimi aldım arkama yaslandım. Akşamki canlı yayını bekliyorum :D

bilet nasıl alınıyor

Transfer kısmına @bcug hesabına 0.1SBD göndererek açıklama kısmına 1-30 arasında tahmin ettiğiniz sayıyı ve çekiliş numarasını yazacaksınız.

Mesela : 3-#1

Teşekkür ederiz. Bol şanslar !

15:35 itibari ile havuzdaki değer 0.5 SBD

Hayırlı olsun. Bende biletimi aldım. Benim şanslı numaram 9 :) inş ben kazanırım haha :D

Teşekkür ederiz. Bol şanslar !

great organization. excited to see :)

Teşekkür ederiz. Bol şanslar !

güzel çalışma böyle etkinliklerin devamını bekleriz aldım bileti hadi bakalım

Teşekkür ederiz. Bol şanslar !

Ödül ne kadar ?

Havuz ne kadar olursa ödülde onun %70'i kadar. #1 Nolu Piyango için ne kadar bilet alınırsa o kadar artacaktır havuzdaki SBD.

Hayirli olsun 😊

Teşekkür ederiz. Katılımınızı bekliyoruz :)

You choose any number from 1-30. You indicate when you get the tickets you have chosen.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56