Polskie multitapy: Cathead (Gdańsk)

in #beer6 years ago (edited)

11pl.png
źródło obrazka

Tegoroczną majówkę spędziłem z rodziną w Trójmieście. Była to oczywiście świetna okazja do odwiedzenia jakiegoś multitapu, w którym jeszcze nie byłem. Tym bardziej, że przed wyjazdem spotkała mnie przemiła niespodzianka. Mianowicie, odezwał się do mnie @vcelier i poinformował, że będzie w tym samym czasie w Świnoujściu i chciałby odwiedzić mnie we Wrocławiu. Z oczywistych względów zaproponowałem mu spotkanie w Gdańsku, na co bardzo chętnie przystał.

Byłem bardzo podekscytowany możliwością poznania Vincenta osobiście, dlatego umówiłem się z nim już pierwszego dnia swojego pobytu w Gdańsku. Na miejsce spotkania wybrałem multitap Cathead.

Jak się okazało jest to największy multitap w mieście. Wnętrze jest bardzo przestronne, nie brakuje miejsca nawet wtedy kiedy robi się tłoczno, a 28 kranów powinno zadowolić każdego smakosza piwa. O ich aktualnym stanie informuje standardowa tablica zapisana kredą.

IMG_20180428_200002.jpg

Postanowiłem, że czekając na Vinventa spróbuję po łyku dwóch piw, między którymi nie mogłem się zdecydować.

IMG_20180428_200259.jpg

Chwilę później dołączył do mnie mój gość. Z racji swojego wieku zamówił lekkiego pilsa, a mój wybór ostatecznie padł na Hegemona z browaru De Facto (16zł/0,5l). Jest to Imperialna IPA o bursztynowej barwie, z niską ale dość trwałą pianą. W zapachu słodkie, nieco cytrusowe i lekko alkoholowe. W smaku dość rześkie, również cytrusowe, ze średnią goryczką, którą określiłbym jako pestkową. Dość mocne, ale przyjemne w odbiorze.

IMG_20180428_200742.jpg

A oto @vcelier w całej okazałości :)

IMG_20180428_201514_1.jpg

Ja również załapałem się na jedno zdjęcię zrobione przez Vincenta:

imperfecone.png
źródło

Rozmawiało nam się bardzo przyjemnie, powiedziałbym, że bardzo naturalnie jak na dwie obce sobie osoby. Nasza półtoragodzinna rozmowa toczyła się głównie wokół naszego codziennego życia, Steemit i rynku kryptowalut.

W międzyczasie kupiłem jeszcze Czarny Protest z browaru Hoplala (16zł/0,5l), który okazał się nieco rozczarowującym czekoladowym Stoutem. O ile w aromacie jest całkiem przyjemne, malinowe i czekoladowe, to w smaku jest już dużo gorzej - piwu brakuje ciała, czekolada jest zaledwie delikatnie wyczuwalna, goryczki w zasadzie nie czuć. Szkoda.

IMG_20180428_205927.jpg

Podsumowując muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z wizyty w tym multitapie. Nie żebym miał okazję wypić tam jakieś spektakularnie dobre piwo, ale spotkanie z Vincentem, człowiekiem o tak bogatym życiorysie na długo pozostanie w mojej pamięci. Jestem bardzo zadowolony z faktu, że miałem okazję się z nim spotkać twarzą w twarz. Dziękuję @vcelier za dotrzymanie mi towarzystwa tamtego wieczoru. Mam nadzieję, że będziemy mieli jeszcze kiedyś okazję się spotkać :)

Adres:
Cathead
Powroźnicza 19/20
80-828 Gdańsk

stopka_logo.png

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50