Какъв си ти , бе ?

in #behindthesun6 years ago

Нека заглавието не ви подвежда !
То е взето от една популярна в момента песен у нас .
Използвам го , за да задам въпросите си към един анонимен индивид !
Анонимен дотолкова , че криейки се зад анонимността на интернет , се опитва да налага някакви закони , някакви правила , някакви измислени от самият него неща , които определя за модел на поведение , с което трябва да се съобразява всеки , който се определя като Българин .
Драги ми , анонимко !
Криещ се , анонимко !
Опитващ се да определящ правилата , анонимко !
Искам да ти кажа следното :
Аз съм Българин !
Пиша на български във по-голямата част от постовете си , просто защото нямам познания по друг език .
Гугъл-преводач е моят помощник , когато реша да публикувам нещо на английски.
Вероятно превода има грешки , вероятно се променя смисъла на някой думи……
Това не е от значение !
От значение е следното , анонимко !
Стиймит е една нова платформа !
Платформа , която е алтернатива , на днешните популярни социални платформи !
Платформа , която не търпи цензура .
Която има схема за оценяване на своите потребители .
И точно тук , при тези условия , се явяваш ТИ !
Анонимкото с горещият линк…
И не само се явяваш , а се налагаш , като заплашваш и отнемаш труда на последователите ми , като отнемаш труда на хората , които са ми интересни и следвам …
Главният ти аргумент се явява този , че ние ползваме таг при публикациите си – bulgaria !
Нямали сме право .
Били сме прости и сме допускали правописни грешки.
Един вид – излагаме България.
Ние-хората с регистрации от не повече от месец .
Ти , драги ми анонимко , дали си даваш сметка , че насреща си имаш Българи ?
Кой си ти , за да определяш , какви сме ние ?
Кой си ти , за да определяш , как да се държим , как да се чувстваме , като такива ?
Кой ти нарежда тези правила ?
Чувстваш ли се добре , като му служиш ?
Сега ме чуй !
Аз съм Българин .
Не е трудно от постовете ми да видиш , че съм със снимките си , със името си , със личността си .
Давал съм Клетва за вярност към Родината си два пъти.
Един път , като войник от Българската Армия , и втори път , като Служител на МВР , където съм служил 25 години и оттеглил се в пенсия !
Какъв си ти , бе ?
Да определяш , с какъв таг ще публикувам своите постове , своите виждания … !?
Излез със името и визията си ?
Нали си „родолюбец“ … !?
Няма как да го допусна !
Кради , защото ти не си друго освен крадец , от последователите ми !
И спечели !
Макар , че предателството към Родината се наказва със смърт !
Steemit е отговора на цензурата във Фейса.
Но и тук сте пропълзяли .
Затваряте всичко иновативно , всичко което е против статуквото….
Но да ми налагат , да не се определям с таг bulgaria е пресилено .
Няма как да се примиря !
Кради ми от нещастните постъпления , каквото искаш прави , но няма да оставя този таг !
Винаги ще публикувам със него !
Никога няма да упрекна последователите на постовете ми , ако се откажат , но няма да оставя този таг !
behindthesun !
Не знам дали си пред или след Слънцето .
Но това което мисля и публикувам тук ще бъде винаги с този таг .
И ако , като истински крадец , продължиш , то ти обещавам , че в публикациите ми , ще добавя и още един таг – behindthesunelud !
Сам ще си ги публикувам , сам ще си ги чета !
Но един луд , анонимен , няма да ме спре да се определям като Българин !
Няма !

Sort:  

Трогна ме!

"Заедно сме по-силни!"

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65457.15
ETH 2939.01
USDT 1.00
SBD 3.68