Sort:  

Nisam izlagala vec skoro tri godine nista samostalno @ladysnowhite. Na zalost shvatila sam da sa izlozbom imam samo uzasan trosak posto ministarstva vise ne pokrivaju cak ni izradu kataloga. Znaci sve radis sam, finansiras materijal, katalog, sam kacis i transportujes slike ..Mnogo cimanja a na kraju balade imas malo tapsanja po ramenu i nista se ne proda..
No, evo ovaj ciklus koji sam sad pocela cu verovatno posalti na neke konkurse za zirirane izlozbe.
Sto se tice vaseg lepog grada, znam za onu veliku galeriju na trgu, no ona mi je prevelika za sada i za koncept radova koji imam u glavi.
No ako znas jos neku, manju galeriju koju mogu da kontaktiram slobodno predlozi. Bilo bi zadovoljstvo gostovati u Smederevu :)

Joj, muke naše sa našom državom @jungwatercolor, naročito u pogledu kulture. Smederevska galerija je na udarnom mestu, pa i onaj neupućen svrati da vidi šta se to izlaže :) A imamo mali Atelje Valer. Tamo se okupljaju lokalne umetničke duše i stvaraoci. Vidim da se lepo druže :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60318.52
ETH 2983.06
USDT 1.00
SBD 3.78