Намаление и Подарък За Месеца на Жената

in #bg6 years ago

IMG_3520 copy.jpg

Здравейе, мили дами и честит празник!

За месеца на жената ти предлагам 20% отстъпка от лентата "Хоро е единение" както и възможност да се сдобиеш с една като подарък. За да участваш в томболата, сподели и харесай тази публикация. Късметлията ще бъде обявен на 15ти Март.

IMG_3509.JPG

IMG_3510.JPG

За повече информация отностно лентите посети страницата ми. Те са изцяло ръчна изработка!

С най-добри пожелания💖
Габчик~

Sort:  

Предполагам че не само дами могат да участват. Гласувах и станах последовател ;-)

Да, много ясно. Успех!

Благодаря!

изключително лошо, че се забърка с нашите кришнари
няма бизнес тук!

Здрасти :) в Сливен съм вече и не съм дошла да си продавам нещата тук и да изкарвам пари. Заповядай днес в 17:00 да разбереш какво правим :)

Здрасти!
Обикновено не издържам на тези сбирки дълго, затова и си позволих да те пошегувам :)
Иначе могат да се срещнат интересни хора.. признавам...
Колебая се на какъв акъл ще съм по това време и затова не обещавам ;)

Ех, жалко. А да ми препоръчаш някое място до което да се разходя?

Естествено!
и аз това щях да ти предложа... ако искаш да се разходим преди това ;)

Ела до къщата да ме вземеш и ще се разтикаме. След 15тина мин ще съм там

Добре!
След около 30 мин ще тръгна натам...

Да не се разминем само. В 11 тръгваме

Разбрах се с приятели от 11 да тръгнем от Гауранга (къщата) към Дъновистката поляна на Карандила. Заповядай с нас ако искаш :)

О вие сте с кола...
Променили са се плановете значи...
ще пропусна просто няма как
не ме чакайте

и приятно изкарване .. мястото е добро ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60837.81
ETH 2874.77
USDT 1.00
SBD 3.62