balak

in #bisaya-poetry6 years ago (edited)

IMG_20180606_061236.jpg

"INDAY"

Kaanindot nimong lantawon.
Bisan hayag kay buwanon.
Apan nag siga ka sama sa bituon.
Niining tibuok kagabiehon.

Inday kulba ang imong hulagway.
Nagool ka pero 'ga katawa ang dagway.
Pero kong mailad mo man sila.
Apan ako nakahbawo nga nag hilak ka.

Modag-om man ang imong dughan.
Wad-a kana kung kinahanglan.
Ayaw sayangi ang imu luha,
Og ayaw hulata imong kalibutan mobaha.

Kataw-an ta ang problema.
Ubanan taka sa pag resolba.
Dili 'ko mobiya sa imong kiliran.
Bisan og kapila ko nga masakitan.

Gihigugma ka sa hilom.
Ayaw kabalaka ky ako wa mag la-om.
Kay nalipay na ako nga nag kuyog ta.
Sa ilawom ning dughan ko nga wala na du-awa.

Try lang nako pra sa mga bisaya dha.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98