Hashlare Payout Day (250 USD)

in #bitcoin6 years ago

Azi am mai retras 250 de dolari din HashFlare. Pentru cei care ma urmaresc pe canalul de youtube stiu ca nu e nici prima si probabil nici ultima retragere.

Ei au decis sa scada limita de plata la 0.03 BTC si am profitat de ocazie pentru a mai face o retragere. Astfel am ajuns sa detin peste un sfert de bitcoin 0.28 BTC si sa ma ambitioneze mai tare ca sa ajung la 0.30 si apoi la 0.33 BTC (praguri pe care sper sa le depasesc in urmatoarele 30 de zile daca lucrurile vor merge tot asa (adica prost dar nu foarte prost)

Cumva spre sa imi fac timp sa potez mai des si pe aici, inca nu-mi dau sema de anumiti factori si stiu ca, la fel ca si in cazul canalului de YouTube este necesar de timp ca acesta sa creasca, si ca lucrurile nu se intampa peste noapte.

Cei drept aici inca nu mi-am gasit mesajul potritiv, nisa pe care vreau sa comunic si sunt inca in cautari

In caz de vrei sa investesti in hasflare linkul meu de afiliere este asta: https://hashflare.io/r/7BA4BA4B dar nu-ti recomand sa investesti, riscurile sunt destul de mari si nu e o perioada foarte buna, mai ales acum cand pretul bitcoin se invarte undeva pe la 7000 de dolari. Poate pe viitor lucrurile vor sta mai bine.

Episodul nr. 118 - Hsflare Payout Day

Sort:  

La cat mai multi bani din crypto.

Hello, salut.
Cel mai important factor pentru a creste este sa fi consecvent si sa postezi periodic. La o zi sau doua diferenta între postari !

O sa incerc sa fac si asta.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68820.96
ETH 3915.32
USDT 1.00
SBD 3.64